Veel gezien, niks gekocht.
Zeker een liefhebber, wat was de vraagprijs? 600e?
Herkenbaar, heb er ook eentje gekocht. Toch een van de enige betaalbare echte “military” watches. Als je een omega 300 groot driehoekje en dan die pijlpunt (?) erop betaal je zo 10-30k extra
@Omegageneve: A broad arrow, of which a pheon is a variant, is a stylised representation of a metal arrowhead, comprising a tang and two barbs meeting at a point. It is a symbol used traditionally in heraldry, most notably in England, and later by the British government to mark government property.
Waren er nog “serieuze” handelaren? Met rolexen, Rolex bezel insterts, speedmasters en Iwc en dan met een scherpe prijs om te verkopen ipv als investering voor over 10 jaar en een “wat de gek er dan voor zou geven”?
Vroeger stond er de Italiaan, zoals wij hem noemden. High end met scherpe prijzen. Hij vroeg altijd “wat is your reference” als ik probeerde te onderhandelen. Beste prijzen van de beurs en kwaliteit. Nu worden we blij van raketa en ander verchroomde meuk. Maar ja hoop doet leven, tot in november! Liet deze ivm de hitte maar even voorbij gaan.
Wat een ellende, al het leuke van 10 jaar geleden is weg of bizarre prijzen. Hier liet ik vroeger mijn hond nog niet mee spelen.
Je kunt er natuurlijk heerlijk in schroeven en who cares als hij niet meer in elkaar gaat, maar pfff de entre kost meer😂
Ha leuk man! Ik weet dat die engelsman er ook 2 had liggen, maar die waren aanzienlijk anders qua prijs.
Nice!! Kijk een Iwc en wat voor een. Beetje serieuste klok.
Leuke👌
Denk dat we in het horlogespectrum ver uit elkaar liggen. Ik kan genieten van het weer opknappen van een horloge wat voor een andere nog geen hondenspeelgoed is. En daarbij is de herkomst van het merk of logo uit welk alfabet dan ook, compleet overbodig.
Eind van de dag geeft mijn Casio van een paar tientjes de tijd beter aan dan 99,9% van de horloges daar. En die 0,1 % is zeer waarschijnlijk Casio…
Het was mijn eerste keer, en het zal je verbazen, maar voor sommige mensen is juist al die stoffige oude meuk veel interessanter dan het high end segment. Zo ook voor mij! Leuk om obscure Belgische of Poolse merken te ontdekken en kleine horlogemakers te ontmoeten.
Bedoel je, ik ben een zak?
Ook
Nee geeneens! Eur. 750,- als ik niet zo’nzelfde in die staat had gehad was ik gaan babbelen!
18, 20 en 22mm bandjes waaronder een groene en oranje tropic style, bandleden, skindiver, NOS Mickey Mouse horloges voor mijn geestelijk gehandicapte zusje, porte montre en Horotec schroevendraaiers.
plus nieuwe bandjes aan mijn Seamaster DeVille en Triumph tank.Dat is geen gekke vraagprijs, veronderstellende dat het binnenwerk klopt met de uitvoering. Ik zou ook in de verleiding komen
Hahaha
Helaas voor mij vandaag verplicht verjaardags-familiebezoek. Dus heb ik Houten moeten overslaan deze keer…
Jammer dat ik @TKH en @basvg niet heb kunnen spreken, maar dat bewaren we dan maar voor een volgende keer.
Verder: iedereen veel plezier gewenst met de gevonden koopjes, vondsten en aanwinsten vandaag!
Ik heb me weer prima vermaakt!
Een achttal direct bruikbare horloges gevonden en nog een aantal interessante projecten…
Na een uurtje of wat gepruts is dit het voorlopige resultaat:
Toch hier even een poging doen.
Er stond een volgensmij duitse handelaar maar 4 of 5 kleuren Breitling chronomats.
(Geel/rood/groen/wit/goud)
Iemand een idee hoe deze handelaar heet? Kom graag in contact met hem.