Rikketik Juli + november 2023: Sfeerimpressies en Aanwinsten

Die hadden ze daar? Ik moet altijd aan Jason Staham denken in ‘The Transporter’ met een gele Aquanaut. Typisch zo’n horloge met echte wristpresence.

1 like

Mooie Poljot alarm!

1 like

Ja, ik begin wekkers leuk te vinden! Ik heb pas een Venus 230 gerepareerd. Was een helse klus, maar ik kreeg er wel lol in.
Nu dus zelf een wekker gekocht. Wel 30 euro😉! En dan was het nog één van de duurdere!

2 likes

Meegenomen voor mijn schoonvader. Meneer is geboren in 1949. Dit horloge is van de jaren 50. Hij was over de moon. Volgens hem hadden je jongeren met geld zo’n horloge vroeger :smiley:

35 likes

Vast prijzig

Even uit interesse; zijn er op rikketik veel koopjes te vinden of trekt het vooral professionele handelaren aan die niets weggeven? Dit geheel los van het snuffelplezier van een leuke beurs natuurlijk.

Vond het gisteren echt 50/50. Vooral Rolex, soms echt gevraagd of het wel klopte wat sommige vroegen.
Zijn echt wel leuke deals te vinden als je goed oplet en goed zoekt.

1 like

Gisteren kon ik er helaas niet bij zijn, maar desondanks had ik aan het eind van de dag wel een aanwinst van de Rikketik. Toch handig als vrienden wel gaan en weten wat je zoekt :joy:.

31 likes

Wow! Geeft het horloge ook de tijd aan? :smiley:

1 like

Heel fraai, gefeliciteerd :ok_hand: :ok_hand:

Hey die Dogma kwam bij mij vandaan :grin: veel plezier ermee !

Nette verschijning zo die Triumph :+1:t2:

Ja dat is niet meer van deze tijd. Voortaan Broccoli.

2 likes

Beetje van beiden, het is goed zoeken en niet vies zijn van onderhandelen.

1 like

Hier nog een. De reclamecampagne van @BG1 heeft wel wat losgemaakt.

Ik heb ook al naar deze heruitgave zitten loeren, maar ik ben daarbij nog niet dronken genoeg geweest om hem te kopen.

1 like

Mwa. Heruitgaves doen me weinig. Een originele 3017 daarentegen… :grin:

3 likes

Ontzettend stijlvol! Ebel (fam. Blum) is een heel mooi merk.

3 likes

Eens, en deze is ook niet zo getrouw, zonder het bolle glaasje en een paar andere dingen die het origineel zo charmant maken. Toch blijven de kracht van de layout en het kleurgebruik voldoende overeind om het een leuk ding te maken.

Ja, en die Dilala ook. Ben er blij mee! Bedankt!

1 like

Nice Pontiacs …

1 like