Mooi zeg. Sfeerimpressie of aanwinst ?
Aanwinst 
Morgen NA topic
105.003 ? Mooie vondst.
Jup 
Lug linksonder lijkt mij flink verbogen?
Cool die vervaagde bezel 
Lijkt op de foto inderdaad
zie het nu ook maar is kaars recht
Jeetje wat een koopje voor 15 euro’s! 
Inderdaad. Meestal toch wel minimaal 90 Euro 
Super tof om tot een deal te komen! Bandjes variatie ziet er ook nice uit.
Omdat ik getagd ben pak ik ook kort door met mijn ervaring van de Rikketik.
Ondanks de Munich fair, zomer editie en vader dag was het nog best een goede aanloop. Ben al een tijdje trouwe bezoeker maar dit keer ook standhouder.
Dat is mij eigenlijk enorm bevallen. Ik koop vrij veel iedere editie en met het rond handelen is het ook fijn om je eigen passie te tentoonstellen. En uiteraard ook makkelijker de gelegenheid om nieuwe mensen te leren kennen, wat mij betreft deze hobby zo tof maakt.
De stand
Te weinig tijd gehad wel wat hebbedingetjes gescoord.
En uiteraard een Vaderdag cadeau
Bedankt voor het delen. Leuk om te zien, niet leuk genoeg om te gaan.
Een Hamilton Reverso, wat grappig!
En prachtige horloges in die stand. Leuk om je te ontmoeten. Ik was er met m’n dochter en we hebben het even gehad over het Royce horloge en de kleine dames Omega.
klopt, de zomerbeurs is altijd wat minder vol dan de andere beurzen, voor een aantal standhouders een prettige bijkomstigheid waardoor ze meer aandacht aan de kopers konden besteden…de zomerbeurs was vroeger op een zaterdag maar op verzoek van standhouders is dit omgezet omdat velen nog een winkel of zaak open hebben op de zaterdag. Een aantal standhouders uit Duitsland bleek Corona te hebben en annuleerde hun komst in de laatste dagen, een aantal standhouders uit Spanje en Italie waren er niet ivm geannuleerde vluchten door de toestand op Schiphol. “Oude meuk” zeker aanwezig van simpele zaken voor een tientje tot oude Rolex of IWC voor 10k en alles ertussenin…De spruitjeslucht…das war einmal, met een nieuw luchtverversingssysteem is dat al 2 jaar gelukkig verleden tijd…
De Rikketik is altijd een uurwerkenbeurs geweest, horloges, klokken, uurwerken, onderdelen, gereedschap, accesoires ect…dus niet alleen maar de bekende grote merken maar ook leuk te scoren zaken, onderdelen en bandjes waar ik zelf vaak voor ga en van alles wat, naast de “grabbel” bakken met opknappertjes voor 5 of 10 euro ook mooie vintage Omega’s, Tag’s en Rolex en ja…waar vind je zo’n leuke Olma Chrono TVcase…
Ah ja! Super tof kennis te maken!
Hebben jullie nog wat gescoord of was alles al opgeruimd?
Goed gezegd! Als je de Rikketik niet interessant vind zegt dat meer over jezelf. Dit is een beurs voor horloge gekkies die van oude exoten houden.
Heerlijk, de IWC ref. 903 in staal met het legendarische caliber 89 die ik van @vintage.view op de Rikketik kocht, check die sunburst wijzerplaat en onyx inlay wijzers en indices! Topkwaliteit wijzerplaten in die tijd van IWC, waarbij deze waarschijnlijk zo mooi is gebleven omdat de eerste eigenaars er voorzichtig mee waren èn noch de wijzers noch de wijzerplaat tritium lume heeft!
Ik neig naar de bruinehagedislederen band, maar cognac struisvogel is ook ok.
Of toch maar bruin struisvogelleder?
2e bandje staat het mooist (vind ik dan).
Deze staat prima en is het meest tijdscorrect toch?
Mag ik vragen waar je die cognac hagedis gescoord hebt