Rikketik maar dan anders..... in 020

Van vrijdag 16 t/m zondag 18 juni vindt in het Amstel Hotel in Amsterdam het thema evenement “Juwelen in het Amstel” plaats.

Drie dagen lang presenteren belangrijke juweliers en edelsmeden uit Nederland en België hun collecties. In tegenstelling tot wat de naam van het evenement doet vermoeden, zullen er ook horloges op deze verkoopexpositie getoond worden.

Op vrijdag en zaterdag worden er korte lezingen gegeven over juwelen en horloges, die vrij toegankelijk zijn voor bezoekers aan “Juwelen in het Amstel”. De toegangsprijs voor het hele evenement bedraagt € 27,50 per persoon (per dag), wat inclusief hapjes en drankjes van het Amstel is.

Kaartverkoop telefoon 035-6239695, of via: www.juweleninhetamstel.nl waar ook het gehele programma en een lijst van deelnemers te vinden is.

Ik denk niet dat dit echt met de Rikketik is te vergelijken, locatie is geheel anders (luxe hotel t.o.v. een hal) en ook is de doelgroep denk ik anders. Rikketik is echt horloge’s en klokken en deze beurs is meer… van alles wat denk ik.

Ga er zelf ook ff kijken, heb nog 2 vrijkaarten. :smiley: Weet iemandof je hier foto’s mag maken? Dan neem ik ff mn camera mee.

lees de titel.