Vandaag ben ik samen met een vriend naar de Rikketik in Houten geweest, de horlogebeurs.
Voor mij was het de eerste keer en was benieuwd wat de beurs te bieden had. Wij zijn 22 en 23 jaar oud en brachten de gemiddelde leeftijd aardig omlaag. Het aanbod van de verkopers bestond voornamelijk uit vintage horloges en oude klokken. Daarnaast werden er ook veel onderdelen verkocht en accessoires (bijvoorbeeld een rolex portemonnee en wandklok). Wij vonden het een geslaagde dag en ik denk dat het voor iedereen met een passie voor horloges de moeite waard is om de beurs een keer te bezoeken.
Wij hadden beide een horloge in gedachten dat we eventueel zouden kopen indien het voor een redelijke prijs aangeboden zal worden. Voor mijn vriend was dat de Longines Admiral 5 Star en voor mij was dat de Rado Diastar. Wij zijn beide een horloge rijker.
Tevens had ik in 2014 een topic over de Diastar geschreven. Nu is het horloge eindelijk in de collectie.
Zie hier de foto’s van het horloge, fijne zondag.
Vandaag op de Rikketik heeft een vuile dief deze Speedmaster reduced gestolen aan onze stand👹
Let op bij aankoop van een dergelijk horloge…doos en papieren zijn nog in bezit van mijn vriend die bestolen werd!
Modelnummer: 35395000
Serienummer: 90050076
Er wordt ook aangifte gedaan maar misschien ziet iemand dit specifieke horloge voorbij komen. Bedankt voor het meekijken!