Dat is toch die kraam voor de ingang van de zaal?
Weet niet of dit nou de mooiste keuze is.
Volgens mij niet, stond altijd ergens in de zaal met mooie aanbiedingen op kwaliteitsbandjes. Maar ik kan me uiteraard vergissen dat dat niet de forumsponsor was maar iemand anders.
Bij die zaak voor de ingang heb ik nog nooit iets gekocht; kun je eigenlijk niks vinden voor vintage horloges
@Lexaf, wát een mooi verslag van de Rikketik van gisteren, zondag 12 november 2023. Duidelijk verwoord en uiteraard héél fraaie aankopen.
N.B.: voor wat betreft de ‘te hoog gestelde prijzen’ voor veel horloges, heb ik in 2019 de raad gekregen - overigens van een keurige standhouder die
al zo’n 12 jaar op de Rikketik beurs staat - om de vuistregel daar aan te houden ‘van -30% van de gevraagde prijzen’ als richtlijn van aankoop.
Goeie tip, moet ik onthouden voor 7 januari 2024
We krijgen het wel altijd voor elkaar om elkaar mis te lopen. Ik heb een stuk of 10 forumleden gesproken volgens mij, maar geen @Lexaf. Of heb je in de tussentijd een makeover gehad en herken ik je niet meer?
Mijn ervaring was, dat met vriendelijk even praten en dan keurig onderhandelen prijzen inderdaad 25-40% naar beneden konden (uiteraard afhankelijk van wat het betrof).
Zelf heb ik nog getwijfeld over dit exemplaar.
Een Tissot Research, echter deden te veel ledjes het niet waardoor ik toch maar ben afgehaakt.
Deze hele nette Tissot Chrono nog in handen gehad, met een handwinder Lemania.
Volgens mij een ref. 40521
Geïnteresseerden kunnen een berichtje sturen naar @Magni80
Zie al aardig wat leuke aanwinsten voorbij komen.
Helaas kon ik zelf niet, wellicht ben ik er de volgende keer weer aanwezig.
Klopt. Ze hebben alleen leren bandjes, in standaardmaten.
Nu zoek ik ook vooral leer, maar ze hebben inderdaad vooral standaardmaten, en dan ook voornamelijk grote maten, dus bijna alles 20 mm of groter. En voor vintage ben ik toch vaak op zoek naar 19 en kleiner.
Hij wilde hem niet voor een mooi bedrag wegdoen dan?
Het verschil was idd te groot maar zelfs als hij wat lager was gaan zitten had ik het toch niet gedaan denk ik omdat te veel ledjes stuk waren en dat stoort me, dan maakt de prijs niet meer uit.
Hoi!
Je kunt beter even een topic maken in de “Vragen over echtheid etc.” rubriek. Dit topic gaat over de Rikketik.
En …
Ga je niet krijgen! Is tegen de forumregels.
ze maken alle bandjes voor ieder merk op maat, wel allemaal nieuw, geen 2ehands
Das ff wat anders als zenuwachtig lachende kleffe zweetklauwtjes handel!
Beterschap!
Beterschap