Dat soort dingen moet je ook laten liggen Wilco. Je weet nooit wie er aan heeft gezeten…
Ik zal het onthouden.
Beterschap. Veel last?
Dank je. Ja wel flinke koorts en kon amper een zit- of lighouding vinden van de spierpijn. Dus de nodige paracetamolletjes weggewerkt, dan was het wel te doen. Inmiddels gaat het zonder ook wel weer redelijk.
Dank mannen
Balen! Beterschap!
Dank je
Idem hier, weliswaar geen bevestigde test, maar wel twee dagen koorts/bedlegerig.
Nu loopt de neus…
En ook wat aankopen gedaan…
Ik ook positief getest. En ik was er niet eens bij!
Het zal wel heersen…
Beterschap voor allen (mijzelf incluis )
@BorisK, @Serge2, beterschap
Ik weet uiteraard ook niet zeker of ik het daar heb opgelopen, ben ook op andere plekken geweest.
Beterschap boys!
Als jullie de volgende keer gaan… ik kan altijd nog glaasjes gebruiken… tussen 29.0 en 31.0… altijd tekort…
@wbcoupe beterschap!
Ik ga een verband zien tussen horloges en Covid hahaha
Ik had het ook gekregen en vermoedelijk heb ik het opgelopen in de Omega Boetiek in Biel. Toen ik binnen kwam schudde de medewerker vriendelijk mijn hand. Toen ik verder door haar geholpen werd bleek ze flink verkouden te zijn en had een heel naar hoestje hahaha.
Een week later lag ik voor twee weken gevloerd met 41 graden koorts en verder dezelfde klachten die jij hebt. Proef en ruik je nog wel? Dat was bij mij ook weg.
Ik zie het positieve er maar van in. Hierna heb je voldoende anti-stoffen in je lichaam en ben je er beter bestand voor bij de volgende Rikketik
Lekker bezig mannen. Beterschap allen. Gelukkig ben ik gevrijwaard van dat andere virus. Jammer dat ik niet allemaal heb kunnen ontmoeten. Wel gesproken met @Cricket33, @JimSoul en @wbcoupe.
Denk dat ik onbewust met Nash en KGIGO(?) heb gesproken. Waren allemaal leuke gesprekken en smaakt naar meer. Op naar de volgende en dan hopelijk beter voorbereid. Wellicht een GtG?
Dan had je het goed te pakken!
Mijn klachten zijn mild. Dacht eigenlijk dat het een stevige verkoudheid was.
Voor de zekerheid getest omdat ik met mijn ouders een diner met wild op de planning had staan en je moet toch voorzichtig zijn met die oudjes
Helaas geen reerug met een pommerolletje voor mij vanavond
Dat is nog het ergste
Dat vind ik dus ook!
Zo dat is stevig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik m’n temperatuur niet gemeten heb
Ik zit op dit moment aan de Sushi, en die smaakt gewoon naar Sushi dus de smaak is nu in elk geval nog niet weg
Precies, soort van boosterprik
Ik had ook sushi besteld in m’n ziekte-week. Normaal gesproken een favoriet, maar vond het smakeloos ditmaal
Oeps , ik blij dat ik je gemist heb
Smaak wordt er sowieso niet beter op als je hoofd half dichtgeslibt zit
Tijd voor een peaty Islay, nee? Als je dát al niet zou smaken…