Rikketik Okt. Sfeer & Aanwinsten

Wir sind da! :grinning:

Ik ben benieuwd naar de foto’s. Heel veel plezier voor degene die gaan en ik hoop er een volgende keer ook bij te zijn.

1 like

Have fun mensen… Ben er helaas niet bij!

1 like

9 likes

De geur van spruitjes en ongewassen sokken…
:cold_sweat:

Voor degenen die er wèl heen gaan: veel plezier en hopelijk vind je wat je zoekt!

4 likes

Een uur en driekwartier rondlopen is meer dan genoeg! Leuke score: een Vostok Komandirskie met al beetje verkleurde lume en een Kasper 7733 Chrono, mooi stukje seventies design in prachtige staat.

10 likes

Gave aanwinst zeg die Kaper!!

en de lucht van oude mannetjes in een bruine pantalon met bijkleurende streepjes blouse.

Derhalve ben ik zeer benieuwd wat een ieder heeft kunnen scoren vandaag.

1 like

8 likes

3 likes

Auwehoer wat een drukte!
Dat is toch ook niet meer leuk😯

1 like

Ik heb vanmorgen vroeg (8u stipt) leuk gekocht!

Excelsior Park chrono
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/12142155_436581396544984_1802733802_n.jpg

Moet een onderhoudje krijgen.
Al de rest vond ik redelijk aan de prijs allemaal.

18 likes

Ja het was gezellig druk

En de pislucht! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Is altijd aanwezig waar veel mensen zijn…bah :confounded: Daarom ga ik nooit meer.

Vond de geur verbazingwekkend goed meevallen. Help dat ik om 10 u al terug buiten was.

Viel me niet tegen. Getwijfeld over een Omega. Een Accutron in NOS staat met doos en papieren ergens uit de 70’s meen ik bijna gekocht. Liep nog even een rondje, toen ik terug kwam voor een onderhandeling was hij weg…

Ook net naast een watchwinder voor weinig gegrepen. Uiteindelijk met lege handen thuis. Mijn maatje met een leuk reiswekkertje.

1 like

Nou we zijn weer thuis! De eerste rikketik. Lang bij Rob staan kijken bij alle mooie Seikos en een hand vol natos meegepakt. Verder heeeel veel mensen en vooral heel veel “experts”. Ik heb een paar keer aandachtig staan luisteren naar volwassen mannen die zich allemaal de president van omega voelden. :slight_smile:

Verder veel gezien, niks gekocht. Lang getwijfeld over een hele mooi Victorinox Clous de Paris chrono (wat een mooi uurwerk!) Toch niet gedaan want het prijsje was niet leuk genoeg.

Wel nog een leuke ruil geregeld via het forum, dus toch niet met lege handen naar huis:

8 likes

En een heleboel fakes / frankens.
Aan 1 kraam 6 fake Heuers. En valse Heuer dozen / gespen. Valse Heuer Bunds bij 2 kramen.

Schandalig gewoon.

3 likes

Ik ving dit gesprek zelfs op: " ja natuurlijk is dit geen echte Rolex sub, maar hier kun je lekker mee zwemmen zonder dat er iets gebeurt!"

4 likes