En de pislucht! 
Is altijd aanwezig waar veel mensen zijn…bah
Daarom ga ik nooit meer.
Vond de geur verbazingwekkend goed meevallen. Help dat ik om 10 u al terug buiten was.
Viel me niet tegen. Getwijfeld over een Omega. Een Accutron in NOS staat met doos en papieren ergens uit de 70’s meen ik bijna gekocht. Liep nog even een rondje, toen ik terug kwam voor een onderhandeling was hij weg…
Ook net naast een watchwinder voor weinig gegrepen. Uiteindelijk met lege handen thuis. Mijn maatje met een leuk reiswekkertje.
Nou we zijn weer thuis! De eerste rikketik. Lang bij Rob staan kijken bij alle mooie Seikos en een hand vol natos meegepakt. Verder heeeel veel mensen en vooral heel veel “experts”. Ik heb een paar keer aandachtig staan luisteren naar volwassen mannen die zich allemaal de president van omega voelden. 
Verder veel gezien, niks gekocht. Lang getwijfeld over een hele mooi Victorinox Clous de Paris chrono (wat een mooi uurwerk!) Toch niet gedaan want het prijsje was niet leuk genoeg.
Wel nog een leuke ruil geregeld via het forum, dus toch niet met lege handen naar huis:
En een heleboel fakes / frankens.
Aan 1 kraam 6 fake Heuers. En valse Heuer dozen / gespen. Valse Heuer Bunds bij 2 kramen.
Schandalig gewoon.
Ik ving dit gesprek zelfs op: " ja natuurlijk is dit geen echte Rolex sub, maar hier kun je lekker mee zwemmen zonder dat er iets gebeurt!"
Nee, daar kan ik ook niet tegen. Ik kan dan niet meer goed nadenken om een of andere reden…
Zeker dus een verkeerde plek voor mij om 2e hands horloges te kopen.
Wat doe je dan op een horloge beurs vraag ik me af.
Wie koopt uberhaubt nu ook een “nieuwere” Rolex /Breitling etc. op een beurs.
Ik zocht een kroon voor een Heuer. Koper deed opeens wijs met dat er geen logo op hoort. Hij verkocht allemaal kronen zonder iets erop. Maar als ik beetje google, zie ik de Carrera modellen toch wel met logo.
Er zijn een boel Carrera modellen zonder gesigneerde kroon. Wat is je ref nummer?
EDIT: (kroon referentie materiaal is lastig aangezien het bijna nooit te zien is op advertenties / catalogi)
First generation, first execution watches (e.g. 2447, 3647 etc) may have a signed crown.
Dato 45s should not have a signed crown.
First generation, second execution watches should have a signed crown.
Second generation (e.g. 1153, 1158) watches should have a signed crown.
Third generation (e.g. 110.573) watches should have a signed crown.
Fourth generation (e.g. 371.253 Twin) watches should not have a signed crown.
Fifth generation (e.g. 510.511) watches should not have a signed crown.
Die meneer nog voor de eigenlijke ingang had behoorlijke explorer II liggen van begin ’ 70 (‘Paul Newman’). Die staat op mijn grail lijstje…maar niet aangekomen.
Daar ook nog forumgenoten gezien…@anon50762135EV…nice to see you Ide!
Insgelijks Tom, met je prachtige Memovox!
Een PN Explorer? Da’s een heel bijzondere. Bedoel je geen Steve Mc Q?
Haha…na twee wijntjes…
http://www.horlogeforum.nl/users/Bowties
Seagull 1963, Wauw, die staat op mijn lijstje. Maar die was dus buiten de Riketik om.
Niets gemist maar nog wel steeds opzoek.
Wat is dit, een 38mm of 42mm? Welke achterkant?
Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Vriendelijke groet, Bertjan
En volgens mij is dat als nog geen Steve McQueen. Hij droeg een Sub. Hier wordt op TRF regelmatig over gedebatteerd. 
Nee. Dat is een fabeltje 
Eens op zich.
Wat moest dat ding kosten?