Een springbar tooltje en wat (chinese) schroevendraaiertjes, da’s de oogst van mijn eerste Rikketik.
Af en toe zie je toch heel wat biljetten over de tafels gaan… (nog) niet aan mij besteed.
Ik heb geen Seamaster 300 Ceramic gezien.
Lijkt er dus op dat deze nog niet veel in het 2e hands circuit rondgaan.
Het achterdeksel 2915-1 is nep! Helaas dus geen koopje (behalve als je de kast + uurwerk van een 300 zoekt misschien)
De Seamaster 300 Ceramic heb ik ook niet gezien maar zie ze opvallend veel op de fora aangeboden worden…Ik heb de Ceramic ook gehad maar had er niet het gevoel bij (weet nu dat ik meer van oud spul hou :))
Geen freak,… in ieder geval niet de enige
Het was een leuke en drukke beurs. En zeker qua bandjes (die ik niet echt nodig had) kon je je geluk dit keer niet op. Veel leuke vintage banden!
Zelf een Aquastar seatime gekocht met prima en schoon uurwerk:
Daarna ook een buckle voor aan m’n Omega Railmaster, origineel? Geen idee, maar vind ik niet super belangrijk in dit geval, dat is de band ook niet en de originele sluiting en band draag ik d’r toch eigenlijk niet/nauwelijks op. Daarnaast vind ik dit veel leuker staan:
Kunnen deze mensen dan niet op een of andere manier geweerd worden voor de beurs? Of is het gewoon een kwestie van: diegene die netjes op tijd z’n centjes betaald voor z’n stand mag er staan?
Weer genoten op de Rikketik! Deze keer ook met mijn vader. 4 horloges gescoord. Problemen met mijn BB dus even geen fotos. Getwijfeld over een electronische Lip Duiker (met bliksemschicht secondewijzer) en interne duikring. Uiteindelijk niet gedaan omdat ie na uittrekken vd onderste kroon niet begon te lopen en ik de verkoper niet vertrouwde. Nu toch wel een beetje spijt… Grts DJ
Deze ITA had ik gescoord. Het horloge loopt perfect en is deukloos, wat je niet veel ziet bij horloges van deze leeftijd in 18K goud. Glaasje moet nog even gepolijst worden en de kast wat poetsen en hij is als nieuw.
Lugs zijn inderdaad een teer punt van deze horloges. In dit geval zijn ze massief, waardoor er geen (of heel lastig) deuken in kunnen komen. Het uurwerk zal inderdaad een Landeron zijn en waarschijnlijk een 48 of 148.