Rikketik oktober 2019 sfeerimpressies en aanwinsten

Weet ik! Ik zei je nog dat ik een paar jr. geleden een mooie Certina van je kocht :wink: Een Centenaire met vierkante kast.

Bedankt voor wederom een soepele deal!
Had je een goede beurs?

Nog een bericht voor de man die zegt dat hij @koekoek is, en voor jou @Mafkees ,… ik heb net @gekkehuus gevonden…gisteren niet gezien in die grote @HorlogeHalle in Houten
:no_mouth:

7 likes

Zit te twijfelen om deze te kopen. Heb 06 van de verkoper dus kan deze week nog bellen. Iemand info hierover? Verkoper vroeg 325.

Edit: iemand nog referenties van Rolex homages? Vooral oude horloges willen nog wel eens heel dichtbij komen :slight_smile:

3 likes

Ja helaas,
had ook een stress moment. Er werd gisteren omgeroepen dat er zakkenrollers actief waren. En ik had een rugzak mee. Extra in de gaten gehouden, en gewoon in de hand … meestal.

Vandaag me wild gezocht naar de auto papieren, Niet in dat vakje van de rugzak.Voelde al wat duwen tijdens die beurs… Zal toch niet. Nee niet goed gezocht, zat toch nog in een ander vakje…:sweat_smile:

6 likes

Het was een Leuke beurs. Drukker dan de juli beurs.
Goed kunnen handelen. Helaas een paar grote ruilen/verkopen toch niet kunnen doorhakken.

Wel nog tegen dit fantastische rammelaartje aangelopen.
As 5008 uurwerk. De datumaanduiding heeft er moeite mee en dat zou eens moeten worden nagekeken. Maar voor de rest loopt en rammelt ie perfect.
De dikke expandro band zat er al op.

11 likes

De Tissot PR 516 die ik gisteren op de Rikketik kocht blijkt helaas niet goed te lopen. Hij loopt wel, maar valt telkens stil en heeft een ā€˜tikje’ nodig. Na een tikje tegen de kast aan begint het weer te lopen. Iemand enig idee wat dit kan zijn? :confounded:

11 likes

Toch een beurtje nodig ben ik bang!

3 likes

Ja ben bang van wel idd. Dat is toch wel nadeel van zo een beurs. Je bekijkt een horloge. Uurwerk loopt… maar hoe het loopt kom je later past achter. :sweat_smile:

1 like

Ik hoorde het en dacht juist rol mijn tas, dan hadden ze een banaan een appel of een flesje water :joy:

1 like

Dat verdienen die gasten! :wink:

2 likes

ā€˜Water en brood’ … inderdaad! :wink::+1:

2 likes

Ja, het kan raar lopen…

1 like

Een van de dingen die je nooit over je vrouw moet zeggen…

Tenzij ze Lucille Werner heet

7 likes

Zelfs dan nog, je mag het denken, maar zeggen…

Gisteren klokslag 12h opgewonden en gelijk gezet. Loopt als een zonnetje! Helemaal blij ermee

De Ancre echter is stilgevallen rond 13h, maar na een schokje weer vertrokken en loopt nog steeds. Beurtje nodig probably!

8 likes

Ohhhhhh maak me gek :heart::heart:

Die linker… heerlijk! Ik ben jaloers

1 like

Altijd lastige afwegingen, service kost je meer dan je ervoor betaald hebt…

1 like

Heb de Tissot nu een aantal uur om en hij loopt nu toevallig perfect op tijd. Hij moest kennelijk even warmdraaien…? :joy:

8 likes