Huh Rolex en zwart???
Balen zoiets ondanks de ´toch beter dan marktplaats´ uitstraling van zo´n beurs en ook het face to face kunnen kopen…
Had een soortgelijke ervaring met een ´goedkope´ Seamaster vorig jaar…Reparatie kwam veel te duur!! Uiteindelijk maar bij een reparateur geruild voor andere meuk - hij wat, ik toch nog wat
Ja het is idd lastig, maar wel leuk om alles te kunnen passen.
De Tissot nu sinds vanmiddag om en hij loopt eigenlijk exact op tijd. Dus ik hoop dat het zo blijft.
Houden zo! Niet meer afdoen
Haha mijn vrouw verklaart mij voor gek, maar ik heb er nu dus 2 om. Een betrouwbare Quartz en de Tissot zodat ik de Tissot makkelijk kan vergelijken met de Quartz. Zo gek is dat toch niet!?
Is voor mij standaard - al jaren quartz rechts, en mechanisch links
Ik deed eerst vaak twee mechanische horloges om als een soort natuurlijke watchwinder om mijn horloges draaiende te houden.
Maar jij draagt er twee naar buiten?
Altijd. OK op zo´n beurs wel eens een
wat andere combi voor evt ruil/inruil maar normaal de quartz/kinetic/solar altijd als referentie voor het handwindertje of automaat - nooit de smartphone!
Beste natuurlijke watchwinder is klokjes om beide enkels en lekker stuk gaan fietsen
Gooi ze dan gelijk in een waterdichtzakje in de wasmachine
natuurlijkkkkkkkk
Ook op Rikketik gekocht? Gaaf hoor!
Nou nou nou… Niet meer afdoen… Meneer heeft die leuke Seiko zeker niet goed bekeken!
Geen Seiko’s gezien
@koekoek had ze allemaal opgekocht.
Er stonden daar btw best veel 6138/6139 modellen. Of ze allemaal in orde waren weet ik niet, maar dat viel mij wel op.
@floris … Une claire chance ou bien Une chance claire !
Een hele goede ‘vangst’ kun je jouw NA zéker wel noemen,
Proficiat !
Ja hij is echt fraai, mooi formaat ook, denk dat dit mijn nieuwe standaard is maximaal 38 mm, vanaf nu, dat betekend nog niet dat ik de grotere opruim…
Alleen loopt hij momenteel erg hard voor, horloge is gemagnetiseerd zo lijkt het dus kan hem nu niet om zolang dat niet opgelost is
Bedankt dave:).