Was een prima beurs! Op de diefstal na inderdaad. Zelf werd ik erg blij van deze Vintage GMT Pepsi;
Gefeliciteerd met deze prachtige grail!!
Ik heb het ooit geprobeerd met een Seiko Kinetic in een Noorse sok in de centrifuge op 1.800 toerenâŠwerkte dus niet. Had ik ook vooraf kunnen beredeneren.
Top, welk horloge is de middelste?
Een Ducado.
Idd een Ducado, wat ik erover kan vinden is hij identiek aan de Tissot navigator met hetzelfde uurwerk en kastvorm. Waarom onder een andere naam? Geen idee. Je ziet het wel vaker bij andere merken dat ze er voor een specifiek land een ander naampje op zetten. Dit vanwege merkbekendheid
Deze Ducado is volgens mij van de Duitse producent Hermes; dus men zal dit model ingekocht hebben bij Tissot. (zie ook bv die Elka Lemania die hier op het forum rond zwerft)
Voor zover ik heb gezien waren het vooral vintage en neo-vintage horloges
Pre-vintage?
Neo- vintage
Klinkt een beetje als retro. Neo-vintage klinkt een beetje als jong-bejaarde of bejaarde jongerenâŠ
Tâis alweer even geleden, maar ook ik heb een prima rikketik gehad. Paar leuke dealtjes kunnen maken, wat het voor mij een zeer vruchtbare beurs maakteâŠ
Qua horloges is dit verreweg de leukste aanwinst, welke ik in een ruildeal verkregen heb. Een IWC rosegouden dresswatch met âsharkfin lugsâ en het prachtige uurwerk IWC cal. 89.
Heeft inmiddels een onderhoudsbeurtje gehad en loopt superstrak!
Daarnaast twee mooie stukken gereedschap kunnen kopen, waaronder deze Boley treibniet in super staat en echt helemaal compleet. Daarnaast is deze set voorzien van een (destijds optionele) uitbreiding welke het mogelijk maakt om gaten te ruimen en lagerstenen te persen. Gekocht voor een hele mooie prijs van een zeer aardige dame welke in het verleden nog in de Zwitserse fabriek van Eterna heeft gewerkt. Aan een set als deze kan ik nog tientallen jaren plezier beleven dus dolblij mee
Die IWC is een hele mooie aanwinst. Prachtige lugs!
Die heb je van meneer Verstappen denk ik hĂš? Gave aanwinst!
Die IWC is echt prachtig. Wijzerplaat ziet er uit als nieuw. Lijkt ook geen redial? Alles je er ooit af wilâŠ
Kon er helaas niet bij zijn, maar leuk om dit topic te lezen! Vooral âik ben koekoekâ Hahaha
Jazeker! Schitterende horloges. Het kaliber IWC 89 is legendarisch.
Ja idd, ik heb er ook een in rosé-goud.
Daarvoor heb ik zelfs nog een losse nieuwe wijzerplaat liggen.
Een heel plezierig horloge en het loopt geweldig.
Was deze keer als bezoeker. Heb ook geen Florijn meer om te verkopen. Iets nieuws is in progress, maar duurt nog even