Rikketik oktober 2019 sfeerimpressies en aanwinsten

Klopt. Is er nog ergens een HF ontmoeting?

Ik ben bij de koffie corner

3 likes

Leuke Timex op de kop getikt!

42 likes

Ik sta er ook met 3 forumleden. Waar blijft iedereen?

3 likes

Koffiecorner meeting! :muscle:

En een Ancre overgenomen van @EnriqueRQ

26 likes

Geweest. Veel drukker dan ik had verwacht. Paar bekenden gezien. Niks gekocht. Hoewel een paar '70s Seiko’s wel verleidelijk waren. Verder vond ik vrij veel replica horloges her en der liggen. Dat had ik niet verwacht.

2 likes

Mooi Adil! :+1:

1 like

Bedankt Harry. De bovenste gekocht van @HorlogeHalle. Mijn tweede aanwinst van hem in een week tijd. :joy:

1 like

Officieel mag het niet van de organisatie, maar dat is altijd al zo op de Rikketik geweest. Ze zien niet alles. Ook liepen er vroeger mensen door de paden die je gewoon aanspraken met hun replica in de schoudertas. Dat was 15 jaar geleden. :wink:

3 likes

Zijn er nog mensen bij de koffie corner?

Ja, mooi man! Van harte gefeliciteerd! :+1: Frank is een topkerel; daar kan je met een gerust hart een horloge van overnemen. :slightly_smiling_face:

1 like

Kloten dat ik ziek ben. Had het wel leuk gevonden om een paar van de forumjongens te ontmoeten. :pensive:

4 likes

18k Rosé Cortébert op de kop getikt!
Happy!

Ook nog een hele berg banden gekocht, helft voor mijn vrouw, de helft voor mij.

EDIT: De bovenste 3 en die aan de Cortébert heb ik gekocht. De rest gaat aan wat modehorloges van mijn vrouw…

25 likes

Hoe doen jullie dat dan? Neem aan dat er meer mensen staan…

Zo van
* kuch * ehm… ben jij ook van Horlogeforum? :male_detective:

24 likes

We hebben toch de secret handshake

image

25 likes

Tsssk, ik schuifel er altijd stiekem en niet-herkend langs LOL

6 likes

Die is leuk.

2 likes

Ondanks dat ik vertrek zonder NA’s heb ik me prima vermaakt op deze druilerige zondag. Leuk om een aantal van jullie ook nog even onmoet te hebben.

3 likes

Beterschap!

1 like