Beterschap Harry
Deze twee gekocht De verkoper had ook nog een mooie oranje duiker maar helaas iets te duur. Was wel een van de betere stands van die Zweed met mooie dingen
Iemand rubber tropic, velcro en paratrooper nato straps tegen gekomen?
Als een van jullie een beige pet op had, dan ja, dan heb ik de koffiecorner gezien, maar ik ben nogal anti-sociaal en heb problemen met het aanspreken van vreemde mensen .
Ondertussen ook alweer thuis, met de laatste SRP779 turtle van Monsterwaches (volgens Rob).
Leuk!
Thanks! Het is wel een aparte foto, de rechter lijkt echt enorm veel groter terwijl het verschil maar 1mm is.
Ben trouwens wel vergeten bandjes er voor te kopen bedenkt ik me nu. Jammer haha.
Zo was een leuke beurs, niet bemoeit met mensen verder en ver van die koffie gebleven, lekker horloges kijken!
Op zoek naar vintage echt niks gevonden waar ik klik mee voelde, echter lag er een horloge die ik wel leuk vond, eerst naar prijs geïnformeerd, en die was te hoog gewoon, toen ik bedacht ik ga naar huis nog eens gaan kijken, bod gedaan en gekocht, had hem misschien voor zelfde bedrag op het forum kunnen kopen, maar het geld branden in mijn zak…
Die heb ik ook gezocht! Mooie aanwinst!
Ja ik zocht dit niet maar hij trok me aan gewoon, maar vind het lastig zoeken, tussen al die mierenhopen bij die tafels kijken, mag van mij rustiger allemaal!
En hoe zat het met de geur ?
Twee na’s
Een Condor 7733 Yachting Dial Diver Chrono in mooie staat ennnnnn tromgeroffel:
De mooiste Rotary Aquaplunge Diver die ik ooit heb gezien, wijzerplaat zonder plekjes, lume perfect vanille, ongepolijste kast in prachtstaat!
Nou ja Rotary… IAXA speciaal voor de Belgische markt onder dit toen daar bekende merk gebracht. Iets wat je wel vaker zag in de tijd, denk maar aan de Squales onder andere labels
Dank je Michiel!
Hee Matthias, dank je wel!
Wat sneu voor je! Beterschap!
Voorlopig ga ik nergens heen!
Zie al een paar leuke aanwinsten voorbij komen.
Ik heb voor het eerst een horloge gekocht op de Rikketik. Een Admes. What the hell is een Admes? Weet ik veel, maar hij is wonderschoon.
(als iemand het weet dan is het trouwens @domega, denk ik zo)
Hoe noem je dit type wijzerplaat eigenlijk? Gilt, glossy, en het patroon?
Het kreng is bijna mint, joh.
ETA cal. 1124. Goudkap op staal. Bijna onmogelijk te fotograferen
Mijn 2e en veel leukere Rikketik. Veel aanbod, relatief weinig klokken. Gezellige koffie meeting gehad. Niks gekocht maar kom zeker nog eens teug.
Geen foto van het geheel?