Rikketik oktober 2019 sfeerimpressies en aanwinsten

Hahaha, als ik ever ooit besluit om nog een keer te gaan, dan kom je toch ook weer langs hoop ik.
Can i count on that

1 like

Peter, ik heb jou gemist vandaag.
Was je er wel?

2 likes

Is je toch goed gelukt!
Leukste horloge dat ik gezien heb vandaag!

:ok_hand:

2 likes

Prima Rikketik gehad. Eerst even bij @Firstrubu langsgeweest om de bestelde Timex op te halen.

Daarna rustig de beurs over op zoek naar oa Yema en Timex. Een tweetal Yema Rallygraf gezien maar die zaten in te hoog prijssegment om op de Rikketik te kopen.

Daarna even bij @vinwat langsgelopen met zijn fraaie LeCoultre verzameling en uiteindelijk toch een leuke Yema Meangraf (de linker) op de kop kunnen tikken.

Daarna naast wat bandjes ook nog een aantal Timex horloges voor weinig kunnen scoren en ging met een voldaan gevoel weer terug naar huis.

Vanwege hockey verplichtingen dit keer de coffeecorner aan me voorbij moeten laten gaan.

27 likes

Zeg dat! Hier gepoetst op een Tropic op mijn pols!

25 likes

Was leuk, niks bijzonder gekocht, maar altijd fijn over horloges ouwehoeren :slight_smile:
Een aantal HF’ers ontmoet en een leuke dag gehad.

Er lag wel een Pontiac geleverd door de belgische luchtmacht, een horloge dat ik al vrij lang zoek, maar helaas een opgemaakte plaat :sweat_smile:

5 likes

Wauw! Prachtig horloge,!
Zag hem al op de rikketik, maar op de pols ook een perfecte maat!

Nee dit keer was ik er niet. Volgende keer kom ik zeker even bij je stand kijken!

Eerlijk gezegd wist ik ook niet dat er vandaag een Rikketik was.

2 likes

Heb je ook die Yema Spaceman zien liggen?

Bij de Franse verkoper? Heb ik iig een gezien.

2 likes

Klopt! Bizar ding, maar wel uniek!

2 likes

Niet heel veel aanwinsten zo te zien? Of allemaal stiekum aan het genieten nu van de nieuwe horloges :grin:

2 likes

Weet niet of ik de volgende keer ga verkopen hoor.
Laten we maar checken vantevoren

Had vandaag die curved Bulova om (toevallig dan, hoewel…toevallig…nkemand op het HF heeft toevallig iets om eigenlijk)
Maar goed, dat is wel de klok die je wilde zien destijds.
Als ik me goed kan herinneren heb jij hem ook aangeschaft…en verkocht. Right?

3 likes

Naam voor Patroon? Ik denk dat ‘eierMie’ dat het dichtst benaderd.

1 like

Oohh… Ik zag een (wel mooie) vintage Hanhart mono pusher voor 4800!

JAWEL! :slightly_smiling_face: Volgende keer- als mijn gezondheid het toestaat- nemen we samen een tafel. Dan gaan we de tent op stelten zetten! :sunglasses::ok_hand::wink:

5 likes

Hahahaha, denk dat het dan bij onze kraam drukker wordt dan bij de koffiekraam om kwart voor 12 met HF leden.
Heb vandaag al een puik stelletje langs zien komen, en heb gemerkt dat jij ook een enkeling :smile: kent, nou ja enkeling… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: voelde me gesteund door de hulp en aanwezigheid van @Floydian67.
Die mag dan eigenlijk niet ontbreken!

4 likes

Dat gaan we gewoon doen Frank! We nemen zelf lekkere koffie mee, want dat slootwater aan de balie daar is niet te hachelen … :joy: :wink::+1:

Ere wie ere toekomt… ! :ok_hand::slightly_smiling_face:

2 likes

Heb nog wel een horloge van/voor de Danske landmacht voor je.
Heb je die gezien bij mij?

1 like

Ik heb jullie helemaal niet gezien ook, span dan een spandoek hier staat een horlogeforum lid oid :grin:

1 like