Ik miste Hans ook met zijn Florijn horloges daar ga ik standaard kijken kijken niet kopen, dat is ook nuttig trekt mensen aan natuurlijk
JaloerssĆsš
Alleen die diefstal van die koffer met Rolexen. Dat is echt om te
Heel fraai. Rommelig drunks dag geweestā¦
@Scudo , ja echt bizar, hoorde dat ze een duur klokje aftikte met twintigjes en in de tussentijd de boel meenamenā¦
@domega , wat doet zoān echte topic stap tegenwoordig qua prijs? eBay prijzen of schappelijke.
Zelf was ik een van de vroege vogels, moest bijtijds weer terug zijn om de kids op te vangen. Maar na iets meer als een uurtje @Batossai tegen het lijf gelopen en de rest van de ochtend relaxed met zān tweeĆ«n de beurs afgestruind. Nog de nodige andere leden gezien/leren kennen. Maar daarvan zijn de meeste namen mij weer ontschoten.
Ik droeg overigens de Yema quartz superman
En dan de aanwinsten
Leuk, zoān Bifora heb ik ook, alleen is de lume wat minder want die is beschadigd.
Daarom stel ik mij altijd voor als Jur. Dan rennen er meestal een stuk of 3 weg en de rest gaat bier voor mij halen.
Een erg leuk horloge idd, met heerlijke Creamy lume. Maar niet alleen de lume is erg gaaf, de kast ook, vrijwel NOS. Ik heb hem aan het scherpe oog van batossai te danken, als wederdienst heb ik hem gewezen op zān Tissot.
Tropic banden pricing is al net als met de pop horlogemerken⦠Soms skyhigh - vind ik- met tot 400$ en soms gewoon een paar tientjes. Veel look-a-likes ook al net als bij de populaire merkhorloges en die zijn lang niet allemaal slecht.
Och ik zag ook een vintage Omega bracelet voor 2300 ⬠en er vlakbij een Polerouter zelfde periode compleet met originele bracelet voor samen 1000, terwijl ik alleen die bracelet online al voor 2900 zieā¦alles kanš
Mooi trouwens je nieuwe trio - superstrakke Eterna, die Bifora had ik ook even een zwakje voor en de topper is voor mij toch die dikke stalen met een Lemania - chrono werk ā¦Tissot?
Altijd een dompertje die beschadigde lumen. Zag ook een heel nette Seamaster 30 die bij beter kijken 4 stukjes lumen op de markers mistte. Tja en dan moet de eigenaar met loepje dat toch ook erkennen natuurlijk en merk je meteen weer het voordeel van digitale fotoās - online zie je gewoon alles haha.
Deze gekocht op de beurs vandaag bij die aardige zweedse tafelhouder die al eerder genoemd is in dit topic.
Helaas met een mankement wat ik niet geconstateerd heb bij de aanschaf.
Het verzetten van de wijzers blijkt niet te functioneren.
Kan de opwindknop wel uittrekken maar er gebeurt dan verder niets bij het verdraaien van deze.
Leuk je weer even gesproken te hebben - wellicht tot de 22 of 29ste!
Haha misschien is de beste man toch wat minder aardig dan gedacht. Een van mn aanwinsten lijkt ook wat minder goed te lopen Erg mooi exemplaar heb je gescoord!
GAAF! Wat blijft zo een royal oak toch speciaal. Zeker in titanium en goud!
Sommige oude omegaās hebben een klein knopje dat iets dieper ligt en dat moet je indrukken, dan gaat de lange wijzer lopenā¦
Ik zag een goudstalen Connie automaat met papers, geen box voor 799 gaan. Een fractie van de waarde.
Een volgouden Omega is voor 150 verkocht (foutje van verkoper⦠duur foutje, had een nulletje meer moeten zijn).
Genoeg koopjes te vinden.
Thanks, ja het is wel echt een mooi apparaat.
Die typische RO wijzerplaat maakt het echt super:)
Het is trouwens staal met rosegoud:)
Maar dat is dan quartzā¦