Heren en dames,
Op 18 oktober komt de volgende editie van de Rikketik er aan!
Wie zal er gaan?
Lijkt me hoogst onverstandig.
Ik wil wel. Ben er nog nooit geweest. Nog tips van de pros? (ik denk dat 200 euro in je portemonnaie gevaarlijk kan zijn…)
Ja : gewoon gaan, en vanaf nu niet meer in dit topic kijken want er gaan heel veel mensen klagen over cash only, spruitjes, Polen, Duitsers, criminelen, kampers en vieze koffie.
Het is leuk, in ieder geval om het een keertje gezien te hebben. Voor dat tientje hoef je het niet te laten.
Ongetwijfeld beperkt toegang. En reserveren.
Nahh, ik vind het toch riskant.
Ook niet een beetje pinnen bij stands?
Vaak niet. Lekker die zwarte money snapje.
Mbongo gewoon in je binnenzak doen.
Zlotys, marken en lires.
Ik ga in elk geval niet. De vorige keer vond ik er niet zoveel aan, en met Corona heb ik er al helemaal nog geen zin in .
Toch al weer 2 nieuwe woorden geleerd vandaag op HF.
Ik ga en sta er schijnt een extra zaal gebruikt te worden zodat er voldoende afstand is.
Corona, schmorona. Misschien juist lekker rustig nu!
Ik ben nooit geweest en was van plan te gaan afgelopen keer maar dat werd geannuleerd, hopend een GMT fat lady op de kop te drukken voor een schijntje . Ik blijf vooralsnog weg van deze evenementen.
Ik heb al een horloge, dus ik blijf thuis.
Een paar jaar geleden daar eens wezen kijken. Het was niets voor mij, maar dat terzijde. Ik vond die ruimte duf, benauwd, slecht geventileerd. Kortom, ideale omstandigheden om daar vervelende virussen op te lopen.
Mede gezien de gemiddelde leeftijd aldaar van publiek en verkopers lijkt me dat bij uitstek een dom idee zo’n beurs.
excuse moi…
Precies dat!
En ik ga ook. IJs, Weder en Corona dienende.
Kaartje gekocht vind gewoon leuke beurs waar ik verwachting vrij heen ga,
Ik ben er bij!