Zo, ik stap zo maar eens in de auto om naar Houten te gaan.
Post hier je sfeerimpressies en aanwinsten!
Moet helaas werken. Spoedoproep gehad, maar was heel graag gegaan. Mocht iemand een Omega Seamaster 200m pre bond aantreffen dan hoor ik het graag.
Ik ga ook zo heen, voor mij eerste keer.
Ben benieuwd
Dat is al een flinke rij
Vintage publiek
Dacht dat 't een doorloop evenement was…
Niet te veel verwachten
Veel plezier voor een ieder die gaat!
Je ziet maar weer. Ook de grijze generatie wil er weer graag op uit!
Veel plezier voor diegene die er is vandaag! Good hunting.
Ik ben er ooit eens geweest. Ik vond het geen aanvulling op de manier zoals ik met horloges bezig ben. Kan me voorstellen dat dit voor een ander wel zo is.
Wat maakte het dat het niet aansloot op de manier zoals je ermee bezig bent? Ik ben er nog nooit geweest.
Veel plezier, ik pas. Alle voorgaande verhalen lezende trekt mij het niet om eens te gaan kijken. Behalve dan de kans om een paar HFers in het wild te zien natuurlijk…
Hoop rommel. Fakes. Ouwe mensen?
Dat was wel leuk.
Dat is wel een afknapper.
Had ik dus ook tussen kunnen staan .
Voor mij wel. Al dat geschuiffel en de boel blokkeren zodat niemand anders wat kan zien.
Behoorlijk wat vintage horloges, terwijl ik toch het liefste nieuw koop of hooguit jong gebruikt in nieuwstaat.
Verder waren er de nodige parafernalia te koop. Dat koop ik weinig, dan wel online.
Tenslotte nog klokken, muziekdozen en aanverwanten. Daar ligt ook niet mijn interesse.
Ik hebber toen wel wat gekocht. Er stond iemand met veel handleidingen. En daar lag een manual van de oude Seiko bij die ik in bezit heb.
Ja begrijp ik. Ik ben ook geen fan meer van grote mensenmassa’s en het trage gedoe. Behoort wel tot de eigenschappen van die groep.