Kom er net vandaag met @Cihanski . Vond het zeker leuk. Veel vintage, en gave modellen van merken die ik nooit eerder heb gezien. Niet super veel ‘moderne’ horloges, maar tof om het een x gezien te hebben. Had wel een Tudor en Rolex in de hand waarvan ik overtuigd was dat het een fake was, maar wilde de beste man niet beschuldigen. Stond ook geen prijs.
Voor vintage liefhebbers zeker de moeite waard. Voor iemand die alleen nieuwe of zeer jonge modellen zoekt kan het tegenvallen.
Nooit naar IKEA geweest? Volgens mij ook jong volk. Maar ik ben er lang niet meer geweest… ik krijg altijd van die boze blikken wanneer ik mensen opzij duw
Van mij mag het vervangen worden voor moskee. Enkel, wat ik ermee bedoelde is de leeftijd van de opkomst. Bij moskee staat mij niet bij of hier veelal ouderen op af komen.
Ik ben overigens bewust dat het voor sommigen vervelend is dat kerken aan het vergrijzen zijn. Kan er zelf ook niks aan doen.
Ach @HorlogeOpa is van de generatie die hele cultuur en geschiedenis in een oude doos buiten de deur heeft gezet. Zo’n opmerking is dan ook te verwachten.
Verder zal ik hier dan ook geen woorden meer vuil aan maken.
Was voor @Kahan en mij de eerste keer Rikketik, en dan is het weldegelijk een leuke ervaring
Veel vintage en leuk gesprek met Rob van MonsterWatches gehad over de toestanden bij Seiko wat betreft uurwerken. Twee uur later zonder aankoop weer buiten, trots op mezelf haha