Rikketik op zaterdag

Het is were bijna zo ver! De Rikketik op zaterdag 12 juli. Op zaterdag dus en niet op zondag.

Sta deze keer wat achteraf met enkele horloges en heel veel banden.

Zie jullie graag.

Wie is er ook of komt langs?

ik moet even kijken of ik dat haal. de volgende dag toevallig 2 collega’s vrij, dus helaas kleine kans :frowning:

Jawel, ik zal er zijn.

Dick

ben er ook weer bij, we zien wel waarmee we thuiskomen.

Ik probeer te komen, maar het ligt een beetje aan de thuissituatie op dit moment.

Pfff net klaar met de tuin, zaterdag puin afvoeren en de zondag north sea jazz, ik ga de keer daarop. Jammer want ik zoek nog wat bandjes en ander klein spul.

Moet helaas werken a.s. zaterdag. Hoop er volgende keer weer eens naar toe te gaan.

Ik kom zaterdag ook langs even zien of ik weer wat Russen een nieuw huis kan geven.

Ik ben ook weer van de partij…

marnix.moed Schreef:

ik moet even kijken of ik dat haal. de volgende
dag toevallig 2 collega’s vrij, dus helaas kleine
kans :frowning:

Helaas, Oranje verloren. Zal denk ik zondag minder druk worden. Misschien dat ik zaterdag even in de ochtend langs kan komen.

Ik kom alleen ff iets moois ophalen en ben gauw weer weg :wink:

Iemand een idee of Magrette er morgen ook zal staan?

Alvast bedankt!

dimi0808 Schreef:

Iemand een idee of Magrette er morgen ook zal
staan?

Alvast bedankt!

kan je beter stephan ff voor mailen of bellen voor zo n korte termijnvraag.

nog n specifiek model op t oog? dr zijn genoeg forum leden die er 1 hebben. ik heb de regattare chrono en bronze als t goed is in huis.

(privé telefoonnummer verwijderd, contact gegevens staan ook op de site hoeven niet open op het forum)

Bedankt voor de reactie. Het is voor een vriend van me die graag een keer de chrono versie vast wilde houden. Helaas is het ook te kort dag voor hem aangezien ik gisteren pas zag dat het vandaag de rikketik is. Helaas volgende keer beter.

Groeten,

Dimitri

ik zal rond 12:00 bij de koffietafel staan.

dimi0808 Schreef:

Bedankt voor de reactie. Het is voor een vriend
van me die graag een keer de chrono versie vast
wilde houden. Helaas is het ook te kort dag voor
hem aangezien ik gisteren pas zag dat het vandaag
de rikketik is. Helaas volgende keer beter.

wat jullie ook kunnen doen is misschien n mini-meet ergens houden? er zijn n aantal leden die magrette horloges hebben. jullie zijn wat mij betreft v harte welkom in den haag voor n lunch of n drankje.

grappig om te zien dat n meneer en mevrouw via de sms/whatsapp met iemand hebben afgesproken, maar niet kunnen vinden. er is toch maar 1 koffiehoek?

Misschien verward met het restaurant?
Zelf had ik helaas geen tijd, geld en zin om te komen… :wink:

Rob76 Schreef:

Zelf had ik helaas geen , geld om te
komen… :wink:

ik snap dat ze t ook moeten bekostigen, maar die 8 euro maakt de drempel ook n beetje hoger. vroeger haalde ik nog n stapel banden en tools. dat kon die paar euro er wel vanaf. nu is t meer voor 8 euro rondsnuffelen.

marnix.moed Schreef:

Rob76 Schreef:

Zelf had ik helaas geen , geld om te
komen… :wink:

ik snap dat ze t ook moeten bekostigen, maar die 8
euro maakt de drempel ook n beetje hoger. vroeger
haalde ik nog n stapel banden en tools. dat kon
die paar euro er wel vanaf. nu is t meer voor 8
euro rondsnuffelen.

Ik lees het nu net even terug, maar ik deed die post op mijn ipad, ik denk dat het woordje “tijd” opeens was weggevallen tussen de woorden “geen ,geld”… :slight_smile:
Die 8 euro entree is niet zo’n punt, maar capecod heb ik nog zat liggen en op zondag zijn er imho meer handelaren met interessantere dingen dan op een zaterdag waarop veel winkels toch open zijn in hun eigen woonplaats.