RikkeTik Sfeerimpressies en aanwinsten

Zooo, mooi hoor. :thumbsup:

Wow! Top vondst. Helemaal functioneel?

Weinig animo, lijkt het?
Ben zelf ook niet geweest.

Deze vind ik wel erg mooi!

Ik wou er voor het eerst heen.

Maar zonder antwoord van Rob om een nieuwe op te halen, heb ik toch maar afgezien om de 505 km verplaatsing te maken.

Zeker, de aanbieder is horlogemaker. Het uurwerk zag er spik en span uit en hij loopt prima.

Net weer even op de beurs geweest samen met een maat van me. Veel gezien ( ook weer veel nep spul zeg, een Omega Ploprof voor 300 euro :sweat_smile: ) en zelfs wat gescoord!

Mijn maat een Victorinox auto-chrono. Toch wel bijzonder, een Zwitserse chrono voor onder 500 euro, op staal en rubber.

Ik zelf heb weer het meest genoten bij de stand van Rob. Ik hou van duikers, en Seikos bied toch echt zoveel waarde voor je euro’s. Eigenlijk kwam ik voor een presidential bracelet voor mijn Blumo. Helaas bleek er één oranje Sumo met saffier glas aan vast te zitten…

Als laatste nog een natootje die supermooi staat op mijn 1st gen monster met zijn groene indexen.

Al met al een erg geslaagd uitje!

15 likes

Tja. Ik ben wel eens met spannender zaken thuisgekomen van een Rikketik.

4 likes

Ik vind het wel een spannend setje! :high_heel::high_heel::high_heel:

1 like

Heel fraai!
Mooi resultaat van de Rikketik

Zelf niets gekocht,wel een beetje verantwoordelijk voor een aankoop. :smile:
Mijn stiefvader heeft een Seiko srp653 bij Rob vandaag.
Hier een klein beetje bewerkt:

6 likes

Victorinox een 7750? Dan heb je echt een koopje zeg! Toffe aanwinst!

1 like

Ik vond het weer een gezellig dagje uit.

Allereerst met @mooieklokjes afgesproken voor de overname van zijn Omega seamaster 60. Toen heel wat lichter verder de beurs op.

Wat leuke super compressors gezien, de nodige dualcrown lip’s veel tropics voor relatief weinig alleen in te flitsende kleuren. En wat tropics in zeer geslaagde kleuren voor veel.

Uiteindelijk met de omega een leuke supercompressor en wat bandje weer naar huis.

Misschien kunnen jullie mij wat meer vertellen over de compressor? Zowel de zoekterm Heno als H1 waarmee de kast, wijzerplaat en kronen gesigneerd zijn kom ik nergens.

10 likes

Heerlijk die SuperCompressor! Enjoy! Maar je hebt er meer dus?

1 like

Yes! Zover ik het heb begrepen de grote versie van deze Valjoux. Inderdaad een erg mooi prijsje voor deze klok zgan met al het toebehoren. Design is erg polariserend, maar het open uurwerk achterop was om te smullen.

4 likes

Langs de weg ik bedoel “by the way” wel veel Tropic bandjes maar allemaal Tropic “Sport” niet de traditionele met de streepjes

1 like

Kan het merk niet maar vind hem erg mooi .:thumbsup:

In mijn topic ,Rikketik van vorige week ,zou ik op zoek gaan naar een zakhorloge uit mijn geboortejaar 1942.
Ik heb al heel wat beurzen afgelopen , en nu surprise surprise er lag er een .
In een apart topic , met de nodige foto’s, zal ik dit horloge laten zien.
Ik moet nu al zeggen dat ik er erg blij mee ben.

7 likes

Top. :thumbsup: maar begrijp ik het nou goed, zou je forumnaam eigenlijk rien42 moeten zijn.? :rolling_eyes:

Ik heb zelf wel meerdere tropics van eBay en forum genoten. Als je dat bedoelde?

Idd veel tropic sport, nu vind ik dit zelf na de tropic star het mooist. De tropic basket weave (die met die streepjes) is wel het meest gezochte model, maar buiten de connectie met Rolex vind ik deze om te zien de mindere.

De sport is in mijn ogen een beetje de isofrane maar dan anders.
De star kan door zijn uitstraling prima op een dresser.
En de basket weave spreekt mij minder aan, al helemaal door de belachelijke prijzen.

1 like