Rikketik: wat vond je er van en heb je nog wat gekocht?

Was wel errug druk vandaag. Mooie Di-Modell carbon gekocht voor m’n Sinn, koffie gedronken met Scmeink, Brutus en Tom Koerts. Kortom, leuke zondagochtend gehad.

Ik heb het helaas niet kunnen redden, ben benieuwd wat er allemaal voorn aanwinsten zijn! :~

5 bandjes maar geen horloge gekocht. Wel paar leuke dingen gezien maar of boven mn budget of net niet leuk genoeg. Ben wel blij met mn bandjes. Kroko staat mooi op de Azimuth

Vandaag vier bandjes gekocht. Drie van Di-Modell en op advies van Tom Koerts een bordeux kleurige Glashütte met creme stiksel voor mijn Glashutte Flieger met panorama-module. Verder dus i.d.d. gezellig koffie gedronken met Schmeink, Louis en Tom. Daarna nog ff bij het meeting-point koffie gedronken met Tom Vreeken, Aad A(die net uit het café kwam;)), Martin B, Robbert Jan en Jürgen. Verder nog even gesproken met Dale en Hubert van DZVL en m’n horlogemaker en nog een aantal horlogekennissen de hand geschud.
Qua horloge-aanbod veel mooie dingen gezien, maar niet bijster veel waarvan ik vanacht wakker wordt omdat ik het niet heb gekocht. Nou ja, die éne Blancpain dan…
Al met al, een leuke beurs!

Hier even een foto van de Azimuth band. Kwam erachter dat de ene helft van een Dornbluth band kwam en de andere helft van een chronoswiss band. Daarom kreeg ik hem voor een vriendenprijsje mee. Kleur is exact hetzelfde. Stiksel scheelt een heel klein beetje maar na een weekje dragen zie je daar niks meer van!

Ben je nog geslaagd voor je Lip?

Staat hem goed die kroko! (tu)

Tom Koerts Schreef:

Ben je nog geslaagd voor je Lip?
Yep Tom, Bordeaux had hij niet in 17mm, maar wel een mooie honingkleurige hagedis in die mooiere lijn van Di-modell met gaatjes aan de binnenzijde
De Glashütte-band is exact de goede maat, ondanks dat ik het horloge niet had meegenomen.

Stukken mooier dan die grijze band!!

Tom Koerts Schreef:

Stukken mooier dan die grijze band!!

Absoluut! Die Azimuth staat ook goed op de nieuwe croco!
Kleren maken de man en een bandje het horloge!

Had in de planning om te gaan, maar de dag liep helaas wat anders :frowning:

Ben wel benieuwd naar foto’s van de gevonden voorwerpen :smiley:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Vandaag de eerte keer rikketik, moet zeggen dat het idd druk was. Heb veel leuke horloges gezien en met name veel prijsverschil gezien. Toppunt was een boek voor 140,- en een paar stands verderop 60,-

Heb niks gekocht dus dat ging iig goed! :wink: Verder van Xxof twee catalogussen gekregen dus dat was helemaal super!!! Bedankt nog!!:slight_smile:
Heb ze nu bijne compleet, maar zoek er nog een paar!

vanmiddag op de rikketik…een nieuwe rubberen band gekocht voor mijn glycine.
en nog een mooie band voor het klokje van mijn vrouw, helaas geen tijd gehad om bij de koffiecorner te kijken, wilde alles zo veel mogelijk zien, en moest optijd weer wegwezen. is wel een voordeel dat men mij niet kent van gezicht, zo kon ik snel alles afhandelen en er weer vandoor;)
volgende keer beter hopelijk.

grt arie.

Erg druk inderdaad en ook hier, niets gekocht.

Wel inspiratie opgedaan:)

Dit was voor mij de eerste keer en ik vond het druk, of ligt dat nou aan mij. Heb helaas geen horloge gekocht. Wel 2 nato banden bij Rob voor mij SKX007 en een rubberen 24mm band voor mijn Zeno Airplane Diver. Oh ja, heb ook nog een horlogekist op de kop weten te tikken. Voor mij was het dus geslaagde dag. Leuk om rond te struinen en veel moois gezien. Viel me wel op dat er veel oosterburen staan. Is dat normaal?

Ja, de Duitsers komen hier graag.
Ik heb bij Ron een zwart monster gekocht met stalen band. Ging wel even twijfelen omdat er zoveel mooie Seiko´s stonden.
Verder een aantal mooie vintage Seiko´s en Citizens gezien bij…jawel een oosterbuur.
Zagen er prima uit, niet duur en een jaar mondelinge garantie.
Ik koop maximaal maar één horloge per beurs heb ik met mezelf afgesproken.
De vraagprijzen in het duurdere segment waren hoog maar er valt veel af te dingen
grt
peter

niks gekocht en niks gezien

kon het helaas niet opbrengen om to 12.00 te wachten, sorry :smiley:

ook geweest met een kennis van me. Veel gekeken, weinig gekocht. Althans wel veel grut zoals leren bandjes, o-ringetjes, een wijzerafnemer en nog 6 handopwinders van divers allooi uit de graaibakken om mee te klooien. Op de gok nog voor 1 euro een (dacht ik) vintage LED digitaal uit de begintijd gekocht die niet zeker werkte, maar toen ik hem openmaakte is het volgens mij gewoon een moderne, maar dan afgeragd nepper.

Ik had stiekem meer graaibakken verwacht. Toch wel erg veel op fluweel en achter glas in een hoger segment. Ook veel stands hadden geen prijzen erbij wat het ‘scannen’ van de stands moeilijker maakte. En ik had niet verwacht (1e keer voor mij) dat er zo onwijs veel klokkenliefhebbers zijn. Als in: mocht je nog dat ene tandrad willen voor je staartklok: be there :stuck_out_tongue:

al met al leuke beurs om even te buurten (ik woon in de buurt gelukkig).

werd wel hebberig van al die vintage omega’s.

edit; oh ja veel talen gehoord: duits, slavisch, frans, etc. En ik ken verder geen mensen uit de horlogewereld dus dat was lekker makkelijk :slight_smile:

er lopen ook wel veel aparte figuren rond hoor, een soort afgekeurde professoren;)
mijn vrouw keek haar ogen uit, niet alleen naar de horloges en klokken, maar ook naar de bepaalde figuren die er rondlopen… echt lachen;)