Rikketik, wie gaat er heen?

Zondag is er weer een Rikketik, wie telt de dagen niet al maanden af?!

Ik heb er maar weer eens een tafel genomen om wat horloges waar ik op uitgekeken ben te verkopen. Ook zal ik wat boeken en tijdschriften aanbieden en ik verkoop de overresten van lot’s (dat deel dat niet bij de Henrik aanwinst hoort, als je echte rotzooi wilt zien, kom me dan even opzoeken). Van het forum zullen er nog 3 mensen “staan”. En wie komt ons dan bezoeken? Jij? :smiley:

Daarna is er overigens de jaarlijkse meeting (vanaf 15:30 in Utrecht). Een perfecte gelegenheid een en ander te combineren, je Rikketikaanwinsten live te showen en wat mensen eens in het echt te spreken. Om je aan te melden voor de Meeting lees even: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,97739

Ik ben er ook,en verheug me er enorm op. Ben de afgelopen keren niet geweest, en dan ga je de beurs toch missen.

Ik zal ook een koffer vol horloges (maar ook dozen met tijdschriften en catalogi) te koop aanbieden op de tafel van Henrik.

Veel Omega´s, het zal een soort mini-Omegamaniaatje worden.

Ben je benieuwd welke horloges ik te koop zal aanbieden, stuur me dan een mail of PB, en ik mail je een Powerpoint presentatie met foto en informatie van de te koop aangeboden horloges.

Wel, geloof het of niet maar ik kom!

Ik heb mijn vader te weten overtuigen om me te rijden :slight_smile: ,
hopelijk help hij ook wat betalen :slight_smile:

Tot dan!

Nivelacuso Schreef:

Ik ben er ook,en verheug me er enorm op. Ben de
afgelopen keren niet geweest, en dan ga je de
beurs toch missen.

Ik zal ook een koffer vol horloges (maar ook dozen
met tijdschriften en catalogi) te koop aanbieden
op de tafel van Henrik.

Veel Omega´s, het zal een soort
mini-Omegamaniaatje worden.

ik ben er ook, kan ik die non ac even bewonderen :wink:

Wilde wel gaan, maar moet nog te veel afronden om deze maand te kunnen beginnen met afstuderen. Helaas pinda…

Als ik in de grote zaal loop kom ik wel even langs bij F17 om de rotzooi te bekijken :wink:

Groet Aviator

Wil je de Steinhart nog passen?

Ben ik F17?

Ik zal er zijn, ook 's middags in Utreg. Om thuis geen ruzie te krijgen, zal ik niet al te vroeg vertrekken. Mocht iemand een lift vanuit Twente willen, laat maar weten.

Groeten,

Martin

Ik ben er ook, met ongeveer hetzelfde assortiment als Henrik. De plaatsen die we hebben zijn F18 en F19. (Eerder heb ik een foutje gemaakt door te schrijven F17 en F18).

Ik denk wel dat Henrik’s tafel wat krapjes wordt als ik zo lees wat Hans en Henrik meenemen.

Zal zeker komen die zondag.
Ben echter nog een beetje te verlegen om de meeting te bezoeken.
tot zondag
arrie rombout

Mijn beste,

Ja, ik kom ook.
Immers, “zij die er van weten hebben er belang bij”. En als rechtgeaarde horlogepassionist behoor je hier toch 4 keer per jaar weet van te hebben!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

En ik heb F15 (in de grote zaal).

Beetje triest voor de mensen op F16 en F17 :smiley:

Ik ga er ook naar toe samen met mijn vrouw die moet nog een nieuw bandje hebben om haar horloge hoop er daar eentje te vinden.

louis Schreef:

Wil je de Steinhart nog passen?

Ik wil hem zeker passen, maar ik weet nog niet om hoe laat ik er zal zijn.

Maar helaas kan ik niet naar de meeting komen (ik vrees zelfs dat het zou misstaan). Zo’n jongen zonder Rolex, tussen al dat groots. =|

ps Weet iemand hier over er Omega Dynamic’s zullen zijn? Ik ben ook op zoek naar zo’n bandje… (Ik weet wat je denkt :frowning: )

Mathias Schreef:

knip

Maar helaas kan ik niet naar de meeting komen (ik
vrees zelfs dat het zou misstaan). Zo’n jongen
zonder Rolex, tussen al dat groots. =|

knip

Het misstaat meer als je geen Seiko draagt denkik :smiley:

Groeten,

Martin

Mathias Schreef:

louis Schreef:


Wil je de Steinhart nog passen?

Ik wil hem zeker passen, maar ik weet nog niet om
hoe laat ik er zal zijn.

Maar helaas kan ik niet naar de meeting komen (ik
vrees zelfs dat het zou misstaan). Zo’n jongen
zonder Rolex, tussen al dat groots. =|

ps Weet iemand hier over er Omega Dynamic’s zullen
zijn? Ik ben ook op zoek naar zo’n bandje… (Ik
weet wat je denkt :frowning: )

Geen idee of er ook Dynamics zullen liggen, maar een handelaar welke er geloof ik wel vaak is zou je eens kunnen bezoeken:

http://www.omega-fanatic.com/

Succes met de zoektocht, altijd leuk op zo’n beurs. (tu)

Het kan er ook nog onder Jurgen :smiley:

En alle 3 daarna door naar de meeting he? Verlegen Arrie, dat is niet nodig hoor, we bijten geen van allen.

Ik had mezelf voorgenomen om ook 's naar een Rikketik te gaan, maar ik wist niet dat het al zondag was. Helaas andere plannen!

Moet je je trouwens hiervoor inschrijven ofzo?