Rikketik - zaterdag 6 juli

Hoi,

Wie van het forum gaat morgen naar De Rikketik in Houten? Misschien leuk om elkaar op te gaan zoeken?

Groet, Matth

1 like

Goed idee!

Als ik naar de Rikketik ga kom ik zeker naar de meet-up

3 likes

Zit jij voor negenen al aan de drank? :joy:

4 likes

?!?!

Voor zevenen lig ik al voor pampus op de grond en voor achten ben ik al meegenomen met een ambulance

2 likes

Ben er 9.00! Met een Movado Calendomatic om voor iets leuks te ruilen, een kapot klokje (balans nodig, denk ik)… Op zoek naar - Tsja.

1 like

Neem je ook je bund-strap mee?

2 likes

Ik vrees dat ik zaterdag aan het dansen ben op vieze anita zomerparadijs. Bijna hetzelfde.

4 likes

Damn, dat klinkt goed

3 likes

Hoi,

Leuk!! Ik vroeg me af, kun je als niet abonnee om 9u al naar binnen? Of mag je dan pas om 10u naar binnen?

Matth

“haha Rikketik is ouwe rommel”
“Hahah spruitjes”
“Nou ik ga mooi niet hoor, ik ga namelijk naar … En dat is veel cooler”

Altijd hetzelfde met dit soort topics.
Beetje sneu

7 likes

Als Rob van Monsterwatches er morgen is, is dat waarschijnlijk zijn reactie op de aankondiging van de Rikketiik van juli 2017.

9 likes

Ik ga wel even gluren!

1 like

Ikke :point_up:

1 like

Ik ben erbij! Begreep dat je om 08:00 uur al naar binnen kan, dus ga voor de vroege vogel kaart. M’n eerste keer dus ben benieuwd :slight_smile:

Voor mij wordt het ook de eerste keer.
Ben erg benieuwd of het accent vooral ligt op vintage horloges. Ik las ook iets over gereedschappen en klokken.
Helaas kan ik pas om 10 uur zijn, dan is al het moois waarschijnlijk al weggekaapt. :sunglasses:

Ik ga ook. Maar aangezien ik niet zo actief ben op dit forum maakt dat niet veel uit voor de meet up. Ik ga met mijn vader naar tand wieltjes en gereedschap kijken voor zijn klokkenhobby. Zelf lekker neuzen tussen alle kraampjes.

1 like

Ik ben ook benieuwd! Zelf meer van de vintage dus hoop het wel :). Er staan inderdaad ook kraampjes met klokken en gereedschap.

In ieder geval veel plezier. Om 10 uur zal er echt nog genoeg moois zijn :ok_hand:

Dan zou ik achterin de zaal beginnen. Daar zijn de meeste dan nog niet geweest.

1 like

Yes dit kan! Zelfs vanaf 08:00 uur. Zie hier voor meer info: http://www.derikketik.nl/index.php?bladzijde=entreeprijs.

1 like

Hou er wel rekening mee dat de standhouders ook pas om 8 uur naar binnen mogen, er is dan ook nog niets te zien. De standhouders gaan dan eerst de tafels in orde maken en hun spullen uitpakken.
Als je daar dan tussen loopt, dan hinder je hun met het uitpakken en uitstallen van hun spullen en loop je de standhouders alleen maar voor de voeten.
De meeste standhouders zijn daar overigens niet van gediend.
Er zijn al stemmen opgegaan bij de organisator om het publiek pas later binnen te laten, zo rond 9 uur.

4 likes