Rikketik?

Ben weer eens naar Houten gekoetst maar ik denk dat dit de laatste keer was… ik heb best wel wat leuke klokkies maar ik kan ze beter nieuw kopen… zie ik dat nu verkeerd of heeft u andere ervaringen?
Gr, Umberto

Je hebt de 3 andere topics over dit onderwerp gemist begrijp ik?

5 likes

Wattt!!! Was afgelopen weekend de Rikketik? Kak! Weer gemist!

Beetje jammer dat het hier nooit aangekondigd wordt!

15 likes

En stond Monsterwatches daar ook? Het wordt tijd dat hier wat gezegd wordt over zijn communicatie!!!

11 likes

Ik zou zeggen, open een ‘ervaringen met’ topic. Hebben we die ook maar vast. Je weet nooit.

Logie, gemist maar ik geloof inderdaad een overbodig topic van mijn kant. Bij Monsterwachtches stonden ze in de rij maar dat snap ik wel. Ben niet speciaal Seiko fan maar toch.

mensen achteraan stonden te kijken waar al die mensen vooraan naar stonden te kijken

1 like

Waren zijn online klanten,lekker gemakkelijk kopen vanuit je luie stoel :joy:

Klopt. Maar volgens mij werd er ook wel verkocht.

Was het bij Aramar ook zo druk @umberto67?

1 like

Aramar ken ik niet. Heb ik weer iets gemist?

Nee niets gemist… :wink:

4 likes

Heb net gegoogled, gezien maar dat is het niet voor mij. Ik bedoel een leuk ding scoren waar je geen buil aan kunt vallen is er niet meer bij naar mijn mening.

Nou ja zeg! Neerlands horlogevaandeldrager. En je zou je hit nogmaals ten gehore brengen…

1 like

Toch altijd weer gezellig, de Rikketik. En hoezo, niet aangekondigd? Type 'Rikketik op Google en je krijgt alles te zien wat je wil weten. Waar: Houten, zoals altijd en wanneer: zondag 15 Oktober 2017 is de volgende. Zet het in je (smartphone) agenda en de enige die je de volgende keer kunt verwijten dat je 'm gemist hebt ben je zelf.

Het Horloge Forum regelmatig bezoeken en dan klagen dat er geen aankondiging van de Rikketik is… Nou ja… beetje…

Ik was er dus wel en heb me weer prima vermaakt. Weer aardige forummers gesproken (Hallo @Koen!) .
Verder zelfs nog wat leuke klokjes gescoord al waren het in mijn geval geen topmerken, want die kan ik toch niet betalen. Wel heb ik voor gemiddeld een of twee tientjes per stuk leuke opknappertjes gevonden waaronder een goed uitziende stopwatch van Feuver (? wie kent dat merk? Ik kan er niks over vinden), met een mooi Valjoux 7721 uurwerk er in. Ik ben niet zo van de stopwatches, maar dit mooie machientje kon ik niet laten liggen voor 25 eurietjes. Verder bij een bijzonder aardige jongen uit Limburg nog wat gezellig jaren 60 spul gekoccht, o.a. een leuke Laco Sport automaat, een Kasper dresser (altijd mooi en zeldzaam) en een in zeer goede staat verkerende Slava met een caliber 2416 automaat. Altijd leuk, die Russische horloges.

Dus, best mede forummers, niet zo mopperen op de Rikketik. Hij is er nog steeds, 4 x per jaar. Ik ben geen lid en heb geen belang bij deze club, maar ik ben gewoon een enthousiaste bezoeker die elke keer weer met genoegen zijn Tientje entree betaalt. Ik heb respect voor de ploeg vrijwilligers dit 4 x per jaar organiseert en ik ga deze keer speciaal die ontzettend vriendelijke meneer bedanken de de hele godganselijke zondag met een minibusje tussen het beursgebouw en het station van Houten heen en weer pendelt om (Gratis!) de bezoekers die met de trein komen van het station Houten naar de Rikketik en weer terug te brengen. Hulde!

Als je er niks aan vind, of je ergert je aan spruitjes lucht (ik kon het niet nalaten de spruitjes nog eens te noemen :frowning: ) of je hebt een hekel aan ouwe (klokken) meuk, kom dan gewoon niet, in dat geval heb je waarschijnlijk iets beters te doen. Prima! In mijn geval, ik had het, samen met een heleboel andere bezoekers, want het was best druk, reuze naar mijn zin. Oh ja, de kroketten kunnen beter…
Als ik de komende dagen even tijd heb maak ik misschien nog wel een apart (vintage) topic met mijn laatste R’tik aanwinsten.

Hiermee alvast mijn twee (laatste :frowning: ) centjes… , de groeten en hieronder alvast een paar prentjes van de stopwatch.

Lex

10 likes

Hou je me nou voor de gek?

:fishing_pole_and_fish::fishing_pole_and_fish::fishing_pole_and_fish: Goei visweer vandaag hè?

3 likes

Als deze discussie nog langer doorgaat krijg ik last van mijn rikketik.:joy:

2 likes

Natuurlijk hou ik je voor de gek!
@malus65 discussiëren over de R’tik is net zo veel traditie als de R’tik zelf. Wen er maar aan… :slight_smile:
Waar kun je het op een horlogeforum nou beter over hebben dan over de enige horlogebeurs (voor zover ik weet) die er in Nederland is?

2 likes

De eerstvolgende Rikketik is zaterdag 8 juli !!

1 like