Rikketik

Hallo ik ben 12 jaar en ga voor de eerste keer naar Rikketik.
Ik heb een vraagje.
Zijn er daar ook ‘‘minderwaardige goedkopere’’ horloges voor ik?
En deel hier je raarste ervaringen met Rikketik
(of je beste)

Hey,

Al weer een tijdje terug dat je op het forum was… maar er is al een topic over de aankomende Rikketik:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,281848

Verder zelf nog niet echt ervaringen, ben pas 1x geweest. Overigens genoeg te vinden daar.

haedenstibo Schreef:

Hallo ik ben 12 jaar en ga voor de eerste keer
naar Rikketik.
Ik heb een vraagje.
Zijn er daar ook '‘minderwaardige goedkopere’'
horloges voor ik?
En deel hier je raarste ervaringen met Rikketik
(of je beste)

Hoi,

Volgens mij zijn er ook wel ‘volwaardige goedkopere’ horloges.
Maar ja, wat voor de één duur is, is voor de ander goedkoop natuurlijk.
Er is vast wel wat voor je, denk ik.

Ik vond (net als veel anderen overigens) dat horloges tussen de €100 - €1000 er te weinig waren. Er waren wel genoeg 1000 horloges :wink:

haedenstibo Schreef:

Hallo ik ben 12 jaar en ga voor de eerste keer
naar Rikketik.
Ik heb een vraagje.
Zijn er daar ook '‘minderwaardige goedkopere’'
horloges voor ik?
En deel hier je raarste ervaringen met Rikketik
(of je beste)

Ben ook pas 1 keer geweest. En ik zag weinig ‘minderwaardige goedkopere’ (hele goedkope horloges?). Maar wat is heel goedkoop? Paar euro? Paar tientjes? Paar honderd?
Wat ik veel mechanische horloge voor weinig geld vind, zijn Seiko’s en Citizen’s. Daarnaast heb ik veel goede verhalen gelezen over Orient, maar is niet mijn ding en heb er daarom geen ervaring mee.
Voor een paar tientjes zou je misschien een leuke Seiko5 kunnen scoren bij o.a. Rob van Monsterwatches.nl. Dacht dat hij dit weekend ook op de Rikketik staat.
Dit vind ik een leuke klok met een vriendelijke prijs voor de niet al te grote pols http://www.monsterwatches.nl/index.php/seiko5categorie/military. Lekker te combineren met een metalen, leren of stoffen bandje, waardoor ie telkens een andere uitstraling krijgt. (oei, zie net dat ze daar uitverkocht zijn).