Rikketik.

Onzin je kunt iemand ook leren kennen in pakm beet een maand, 2 maanden of 3 maanden. Daar heb je die 6 maanden zeker niet voor nodig.

altijd moeilijk om een goede samenhang te vinden/zoeken tussen nieuwe leden die serieus zijn en 1dagsvliegen…oplichters zijn overal, ook die al lang lid zijn (op een ander forum)…

Dit is een forum om met gelijkgestemden over je hobby te praten. Als je alleen wil verkopen kun je daarvoor de diverse verkoopsites gebruiken.

Tegen wie heb. Je dat?

Tegen eenieder die de discussie over de openstelling van het verkoopgedeelte weer wil beginnen.

Dat ben ik dus. Maar waar haal je het vandaan day ik alleen wil verkopen? ik wil niet eens iets verkopen
Dus denk na voordat je mensen op die manier benaderd.

Dan blijf je er erg lang over doorgaan.

Mijn laatste reactie hierop, nu maar weer gewoon on-topic.

Zoals ik in een andere post al zei, ik herken het probleem. Ik heb best begrip voor de regel. Op een gitaarforum waar ik actief ben, is verkoop stomweg niet toegestaan, om zeg maar dezelfde reden.

Bert1 Schreef:

Dan blijf je er erg lang over doorgaan.

Mijn laatste reactie hierop, nu maar weer gewoon
on-topic.

wel erg elitair hoor, meziya stelt gewoon een vraag

Ik reageer op de andere reactiies. Nutteloze reacties zoals die van jou
Laten alleen maar zien dat je een zeikerd bent.

meziya Schreef:

Ik reageer op de andere reactiies. Nutteloze
reacties zoals die van jou

Komaan mensen…

Ik denk dat Bert1 meer doelt op 1day(f)lies verkopers die soms voor frustraties zorgen op de verkoopafdeling. Bijvoorbeeld nepperds voor echt verkopen ofzo.

Er zijn meerdere suggesties geweest, maar zoals iemand al zei “Elk voordeel heb z’n nadeel” en is door de moderators voor een oplossing gekozen die in hun ogen voor de minste ‘verstoring’ zorgt.

Ik vind dat je zeker een goed punt hebt, dat je iemand best in een kortere tijd kunt leren kennen. Dat is volgens mij al gebleken uit een post van een ‘jong’ lid die z’n horloge wilde verkopen. Volgens mij vroeg ie om advies hoe ie dit 't beste aan kon pakken en waar ie op moet letten bij verkoop op marktplaats. Volgens mij was er daarna via PB vriendschappelijk wat geregeld…>X;)

Maar die 6 maanden zijn voor veel 1day(f)lies wel een drempel om 't hier te proberen. Althans, dat hoop ik van harte. Ik zou niet graag een replica hebben gekocht, terwijl er gesuggereerd werd dat ie echt was.:X

meziya Schreef:

Ik reageer op de andere reactiies. Nutteloze
reacties zoals die van jou

Heel chique. Om deze reden ben ik blij dat de termijn van een half jaar dus wordt gehanteerd.

Haha. Je blijft maar doorgaan he. Jij bent diegene die begonnen is
Met een uitspraak over mij die niet chique en onterecht was.
En nu proberen je gelijk te halen.

Zielig ventje dat je bent. Jammer voor jou dat ik een echte liefhebber van horloges ben
En gewoon zal blijven op deze site.

laat het rusten zou ik zeggen, een beetje respect voor elkaars mening en klaar…

Ohw ik heb respect voor ieders mening hoor.
Alleen hou er niet hier beschuldigd te worden als iemand die
Maar weg moet en op marktplaats moet gaan verkopen.

Och gossie, hij kan niet winnen zonder “krachttermen” te gebruiken.

Als je me nog wat te melden hebt stuur je maar een PB, in plaats van dit topic verder te vervuilen.

meziya Schreef:

Haha. Je blijft maar doorgaan he. Jij bent diegene
die begonnen is
Met een uitspraak over mij die niet chique en
onterecht was.
En nu proberen je gelijk te halen.

Zielig ventje dat je bent. Jammer voor jou dat ik
een echte liefhebber van horloges ben
En gewoon zal blijven op deze site.

Haha. Dit is mijn laatste bericht aan jou (jij zei ook dat 3 hiervoor maar kon het niet laten)
Als je iemand vals ergens van beschuldigd moet je mans genoeg zijn om te zeggen dat je fout zat. En waarom zou ik pb moeten sturen.
Doe dat zelf dan. Daarnaast mag iedereen hier zien wat voor onnozele reacties
Jij geeft

nou kinderen…genoeg gezever nu :wink: jullie kennen elkaars standpunt, nu back on topic

Goh…
Heb ik even een boeiende discussie gestart, hahahaha.
Waar maken jullie je toch druk om?
Ik dacht dat we allemaal volwassen waren…

In ieder geval ben ik blij met mijn hoekje en zie ik wel wat van jullie op de rikketik.
Erg fijn dat we elkaar kunnen helpen via dit forum.

P.s. ik ben geen eendagsvlieg ben wel nog maar een jaar of 3 echt liefhebber, maar ben aangestoken door mijn buurman en hebben ondertussen ook een eigen site de lucht in geholpen.

Groeten,

Tijmen

tijmen2 Schreef:

Goh…
Heb ik even een boeiende discussie gestart,
hahahaha.
Waar maken jullie je toch druk om?
Ik dacht dat we allemaal volwassen waren…

In ieder geval ben ik blij met mijn hoekje en zie
ik wel wat van jullie op de rikketik.
Erg fijn dat we elkaar kunnen helpen via dit
forum.

P.s. ik ben geen eendagsvlieg ben wel nog maar een
jaar of 3 echt liefhebber, maar ben aangestoken
door mijn buurman en hebben ondertussen ook een
eigen site de lucht in geholpen.

Groeten,

Tijmen

oh ja was al weer ff vergeten waar het over ging…:wink: top van Rob dat je een plaatsje hebt Tijmen, we komen elkaar ongetwijfeld tegen