Aankomende rikketik zou het de bedoeling zijn om zelf een tafel te hebben op de beurs.
Afgelopen rikketik waren er zelfs tafels leeg maar nu sta ik op de reserve lijst.
Dit wou ik even van me afschrijven omdat ik me hier wel op verheugd had en gehoopt had om mijn horloges te kunnen verkopen aangezien ik hier nog 3 maanden moet wachten:(. en aardig wat klokjes heb waar ik van af wil in verband met roulatie in mijn collectie.
Dus hopen op een reserve plek en anders wachten tot de volgende keer om mijn verzameling te slijten.
Het schijnt dat er elders een horloge beurs geschrapt is en daarom voor deze rikketik veel animo voor is.
Wie gaan er 16 Oktober ook naar de rikketik, en wie weet wanneer dan de volgende is.
Zijn het er zoveel? Dan begin je met de leukste/apartste… Stellen de liefhebbers hier zeker op prijs en je gaat er hier zeker niet minder voor vangen dan op de Rikketik.
Ik ben nog geen 6 maanden lid.
ik volg dit forum al een tijdje maar ben pas sinds
2 maanden lid:(
Tja, dat is heel vervelend, maar we kunnen helaas geen uitzonderingen maken. Is er niet iemand die een tafel met je wil delen op de Rikketik. Stuur forumlid el_great_foxman eens een PB misschien heeft hij wat ruimte voor je.
Ik weet van de organisator dat het druk is maar een tafel is dan ook niet echt duur, 30 euro ex btw …maar zeker een goed idee om wellicht een tafel te delen met een medeforummer…
Ik heb wel al een tafel gereserveerd kan alleen totaal niet inschatten hoeveel ruimte ik heb en nodig heb aangezien dit mijn 1e beurs word waar ik zelf sta.
ik volg dit forum al een tijdje maar ben pas
sinds
Tja, dat is heel vervelend, maar we kunnen helaas
geen uitzonderingen maken. Is er niet iemand die
een tafel met je wil delen op de Rikketik. Stuur
forumlid el_great_foxman eens een PB misschien
heeft hij wat ruimte voor je.
Succes
Sorry maar ik vind het nergens op slaan dat je geen topic kan starten waarin je iets wilt verkopen of ruilen als je nog geen 6 maanden lid bent.
Ik ben bijvoorbeeld opzoek naar verschillende dingen die leden hier misschien wel in bezit hebben. En heb zelf ook wel wat leuks zo nu en dan aan te bieden.
ik volg dit forum al een tijdje maar ben pas
sinds
Tja, dat is heel vervelend, maar we kunnen
helaas
geen uitzonderingen maken. Is er niet iemand
die
een tafel met je wil delen op de Rikketik.
Stuur
forumlid el_great_foxman eens een PB misschien
heeft hij wat ruimte voor je.
Succes
Sorry maar ik vind het nergens op slaan dat je
geen topic kan starten waarin je iets wilt
verkopen of ruilen als je nog geen 6 maanden lid
bent.
Ik ben bijvoorbeeld opzoek naar verschillende
dingen die leden hier misschien wel in bezit
hebben. En heb zelf ook wel wat leuks zo nu en dan
aan te bieden.
Kortom, rare en nutteloze regel.
dat is een hele andere discussie
ik ben er iig heel blij mee dat we van die 1 dags vliegen verlost zijn
Ik zit meestal op een ander forum, war deze rare regel niet geldt. En daar wordt regelmatig door iemand die 1 post in de te koop sectie zet de boel geflest, of een poging ertoe gedaan.
Die regel heeft in mijn ogen best veel toegevoegde waarde.
Ik snap het gevoel, ik vind het ook wel lastig. Maar ik begrijp heel goed waar de regel voor is, zeker bij een fraudegevoelig onderwerp als horloges.
Misschien dat het van het aantal posts moet afhangen en niet van die 6 maanden?
Ik snap het gevoel, ik vind het ook wel lastig.
Maar ik begrijp heel goed waar de regel voor is,
zeker bij een fraudegevoelig onderwerp als
horloges.
Misschien dat het van het aantal posts moet
afhangen en niet van die 6 maanden?
Zodat straks elk topic vol staat met spam van nieuwelingen die graag willen verkopen? Liever niet. Op TZ-UK is eenzelfde soort regel, waardoor er daadwerkelijk mensen ±50 posts op de eerste dag plaatsen, zodat ze toegang krijgen tot de sales corner. Ik vind minimaal 6 maanden lid, en ook daadwerkelijk wat toevoegen behalve horloges op de marktplaats een prima regel. Van mij hoeft hij ook niet te veranderen. Op deze manieren leer je in een half jaar tijd de potentiële kopers/verkopers kennen, dus voelt alles een stuk vertrouwder aan.