rikketik

een toegangsprijs verhoging met 60 % is toch wel erg veel !

Tel daar bij op de reiskosten (voor mij toch 400 km) , dan wordt het weer een duur uitstapje.

Groet
Herman.

Orisfan Schreef:

een toegangsprijs verhoging met 60 % is toch wel
erg veel !

Tel daar bij op de reiskosten (voor mij toch 400
km) , dan wordt het weer een duur uitstapje.

Groet
Herman.

400km:S waar moet je dan vandaan komen.

arie Schreef:

Orisfan Schreef:

een toegangsprijs verhoging met 60 % is toch
wel
erg veel !

Tel daar bij op de reiskosten (voor mij toch
400
km) , dan wordt het weer een duur uitstapje.

Groet
Herman.

400km:S waar moet je dan vandaan komen.

°°°°°°°°°°°°

200 km enkele reis :wink:

Ik ben er nog nooit geweest en elke keer twijfel ik weer. Kan iemand mij vertellen of er ook nieuwe (tweedehands) horloges zijn? Oris, Breitling, Tag Heuer enz?

Jazeker…

Ramniv Schreef:

Ik ben er nog nooit geweest en elke keer twijfel
ik weer. Kan iemand mij vertellen of er ook nieuwe
(tweedehands) horloges zijn? Oris, Breitling, Tag
Heuer enz?

Ondanks dat ik eerder volmondig zei te gaan ga ik me bedenken. Als de toegang nu 8 euro wordt, vind ik dat je daadwerkelijk wat mag verwachten. Aangezien ik niet verwacht dat er met een hogere toegangsprijs daadwerkelijk anders gehandeld wordt door de organisatie, sla ik maar eens over.

Ramniv Schreef:

Ik ben er nog nooit geweest en elke keer twijfel
ik weer. Kan iemand mij vertellen of er ook nieuwe
(tweedehands) horloges zijn? Oris, Breitling, Tag
Heuer enz?

Niet zo’n beetje ook. Het is het zeker waard om er een keertje heen te gaan. Ben de afgelopen keren samen met mijn vader geweest, en ondanks dat we het leuk blijven vinden, slaan we deze keer over. Je moet er niet te vaak heen gaan, want dan ga je je behoorlijk ergeren aan de kleine dingetjes die beter hadden moeten zijn. Zo’n een, of twee keer per jaar is precies goed :wink:

Het zijn gelukkig weer twee hallen !

robbie409 Schreef:

Thank god for that. Vorige keer vond ik maar matig. Nu maar hopen dat Uhren Romer er ook staat. Die was vorige keer helaas ook afwezig

Ik ben de laatste keer voor het eerst geweest, de komende keer gaat helaas niet lukken.
Ik vroeg mij af, is het misschien een goed idee de gereputeerde dealers / standhouders alhier te vermelden in een soort lijstje?
Er zijn nogal wat klachten over “foute” dealers. En er zijn hier vele ervaren bezoekers die de wat minder ervaren bezoekers hiermee kunnen helpen.

Misschien is dit al ooit gedaan, in dat geval, sorry.

Vind ik wel een strak plan, maar ja ik ben dan ook zo’n eentje die voor een goede koop eigenlijk te weinig horlogekennis heeft. Deze keer laat ik echter aan me voorbij gaan (heb al een dikke week buikgriep…:frowning: )

louis Schreef:

Jazeker…

Ramniv Schreef:

Ik ben er nog nooit geweest en elke keer
twijfel
ik weer. Kan iemand mij vertellen of er ook
nieuwe
(tweedehands) horloges zijn? Oris, Breitling,
Tag
Heuer enz?

Niet om je af te schikken, maar er komen ook replicas voor op de Rikketik. Als je de verkopers niet kent, zou ik persoonlijk em bij een grijze dealer halen.

tjvreeken Schreef:

marnix.moed Schreef:

Was het vroeger niet iets van 5 of 6 euro?

2009 €4,-
2010 €5,-
2011 €5,-

…en nu staat er €8,- op de website:X

http://www.derikketik.nl/

Zo worden ouwe Russen toch nog duur;)

Ik dacht al. En bandjes worden zo ook duurder. En zoals Orisfan al zei… tel daarbij de reiskosten bij op… $_$

Ik ga met 3 collega’s, mij eens even voorstellen aan Robbie 409. Heb al wat klokjes gekocht en wat laten modden.

De Omega PO is al besteld, even kijken of hij er ook wordt aangeboden. gewoon leuk om er even rond te neuzen.

robbie409 Schreef:

Nou, dat is iig nog iets…

Worden er ook weer koffietafels geplaatst, of zijn ze weer ‘virtueel’ zoals vorige keer?

Ik ben er vast wel als ik het allemaal een beetje kan redden. Ik vind het altijd weer leuk om een beetje te neuzen en soms wat leuks op te pikken. Neem ook altijd wat te ruilen mee is me vorige keer erg goed bevallen.

Ik ben wel van plan te gaan, een beetje laat de papieren gestuurd om een tafeltje te scoren. Ik ga gewoon omdat het leuk is en met die paar horloge’s die ik te koop heb mag ik blij zijn als ik de kosten er uit haal. hopelijk een beetje verkopen om het aantal wat terug te brengen en weer een stapje dichter bij de droomhorloge’s te komen. Ik zal als ik een tafel heb weer het horlogeforum logo op het tafeltje leggen. Als iemand dan wat te klagen heeft ben ik ook achteraf weer makkelijker te vinden :D. ik ga samen met een ander forumlid die ook nog wat klokjes te koop heeft.

mochten jullie het logo zien een (kort) praatje is altijd leuk.

Ik ben er bij zoals het er nu naar uit ziet (tu)