rikketik

yep het is binnenkort weer zover, wie gaat er heen en waarom

Helaas, gaat deze keer niet lukken :frowning:

M’n rijbewijs is binnen dus ik kan er eindelijk naartoe zonder iemand te ronselen. Maar met een beetje pech ben ik net een weekje weg vanaf 15 januari… Als dat niet het geval is kom ik eindelijk een keer langs bij de beruchte sta-tafel meeting.

Wellicht wel, moet die middag toch in Utrecht zijn, dus ben dan gelijk in de buurt.

Ik niet, ik ga naar de Nieuwjaarsreceptie in Twente!

louis Schreef:

Ik niet, ik ga naar de Nieuwjaarsreceptie in
Twente!

wat is er daar te doen dan ?

Nieuwjaarsfeestje vd (schoon)familie:)o:)o

Helaas nog examens dan…

gr. Glenn

Ga er wel weer even kijken denk ik. Hoop dat het aanbod beter is dan laatste keer…

Gaat niet lukken. Komt niet helemaal goed uit, en later op de dag heb ik een Nieuwjaarsreceptie bij de roeiclub. :)-D

Oei, de volgende Rikketik van 6 mei lukt ook al niet want dan ben ik hopelijk in Engeland om mee te doen met het WK gigroeien…B)-
En in juli zal het vanwege de zomerwarmte wel helemaal niet om te harden zijn in die warme stinkhallen.

Ik ben er waarschijnlijk wel bij. Ben benieuwd hoe het is.

Ik ben er zeker!

Altijd leuk om te zien of er wellicht weer wat leuks tussen ligt.

:)-D

Ik niet, na de vele neppers die ik zelf al kon spotten en geen reactie van de organisatie (die ik het netjes gemeld heb) ben ik wel even klaar mee.
Die kerel stond een half uur later nadat ze zijn gaan kijken nog steeds aan zijn tafel. Meteen verwijderen dat soort lui…

mcfr Schreef:

Ik niet, na de vele neppers die ik zelf al kon
spotten en geen reactie van de organisatie (die ik
het netjes gemeld heb) ben ik wel even klaar mee.
Die kerel stond een half uur later nadat ze zijn
gaan kijken nog steeds aan zijn tafel. Meteen
verwijderen dat soort lui…

Ben het helemaal met je eens! Op een beurs voor liefhebbers horen geen replica’s thuis. Dit is ook een van de redenen waarom ik op de rikketik bij een voor mij onbekende dealer nooit iets zal kopen. Hierdoor loop je een hoop mooie horloges mis, helaas. Beter het zekere voor het onzekere nemen.

Was het vroeger niet iets van 5 of 6 euro?

Ik moet nog kijken of ik ga. Moet die dag werken.

Ik kom wel ff buurten maar heb geen directe plannen.
Laat mij verrassen door het aanbod en een paar mooie bandjes zijn er altijd wel te scoren.

Ik ga dit jaar voor het eerst. Laat me verrassen, maar heb niet al te hoge verwachtingen (als ik voorgaande berichten over Rikketik mag geloven). Alleen op zoek naar wat gereedschappen en eventueel kapotte uurwerken (om mee te oefenen)

marnix.moed Schreef:

Was het vroeger niet iets van 5 of 6 euro?

2009 €4,-
2010 €5,-
2011 €5,-

…en nu staat er €8,- op de website:X

http://www.derikketik.nl/

Zo worden ouwe Russen toch nog duur;)

Moet ik misschien toch maar 'ns doen. Nog nooit geweest, maar hoor (lees) niet altijd even enthousiaste verhalen. Misschien eens maar nooit meer; we zullen zien. Mag helaas voorlopig niks meer kopen van m’n vriendin :(:wink: Ga maar gewoon 'ns wat rondkijken. Ben benieuwd en ach, wie weet…:smiley:
Maar ik begrijp dat forumleden ergens afspreken terplekke. Lijkt me ook wel gezellig. Hoe werkt dat?

ik ga ook weer denk ik, altijd leuk, het kijken naar de figuren die zo uit de jaren 60 en 70 komen, van die ouwe horlogemakertjes die in de tijd zijn blijven steken, in een muf en donker winkeltje;)
natuurlijk is horloges kijken ook erg leuk(tu)