Ondanks een klein katertje ook was het een geslaagde beurs.
Redelijk wat aankopen gedaan. Sowieso het nieuwe horloge van mijn vriendin in ontvangst genomen van JMN, top! Een horloge-etui, een 22mm nato, een opknap Pogue met zwarte plaat en als klapper een pracht van een nato van Olaf (Dstraps) voor op mijn Seamaster (staat ge-wel-dig!!!)
Vandaag voor het eerst naar de Rikketik geweest. En ik moet zeggen, daās toch wel een enorme verzameling grijze snorren, baarden en sandalen met geitewollensokken bij elkaar, qua publiek. Qua presentatie is het hobbygehalte zeeeer hoog en wat ik ook een groot nadeel vind, is dat werkelijk alles door elkaar staat. Een redelijke chaos en erg moeilijk zoeken als je alleen voor horloges komt. Maar goed, leuk om een keer te zien. En ook alvast een āvroeg kerstkadootjeā voor mezelf gescoord.
Ook weer terug na een file vanwege een ongeluk aan de andere kant.
Weer wat leuke gesprekken gehad en wat nieuwe gezichten gezien.
Niks gekocht, maar wel lekker rondgelopen.
@popma: de TWCO in handen gehad en het is een mooi horloge.
Geen fotoās gemaakt, maar je zal er geen miskoop aan doen.
ben eigenlijk wel benieuwd wie de nieuwe TWCO in
handen heeft gehad, even horen wat ik kan
verwachten
(en heeft iemand ook nog wat andere piccies van de
TWCO gemaakt?)
Vergeten picaās te maken maar: damn! Wat istie mooi!
Hier heb je een heel mooi klokkie aan. Mooi gebrushed metaal, lekker mat. Eigenlijk helemaal mijn ding alleen de prijsā¦
Superklok en heel leuk om Robbert live te ontmoeten. Hij haalt de forumleeftijd eens lekker naar beneden.
ben eigenlijk wel benieuwd wie de nieuwe TWCO
in
handen heeft gehad, even horen wat ik kan
verwachten
(en heeft iemand ook nog wat andere piccies van
de
TWCO gemaakt?)
Vergeten picaās te maken maar: damn! Wat istie
mooi!
Hier heb je een heel mooi klokkie aan. Mooi
gebrushed metaal, lekker mat. Eigenlijk helemaal
mijn ding alleen de prijsā¦
Superklok en heel leuk om Robbert live te
ontmoeten. Hij haalt de forumleeftijd eens lekker
naar beneden.
Ik heb het ding ook om gehad.
Zat heerlijk om mijn smalle polsjes (16,5cm).
Afwerking is indrukwekkend.
Enige minpuntje was dat de eerste schakel na de endlink te strak zit waardoor deze niet mooi scharniert.
Ik neem aan dit bij jouw produktie exemplaar niet meer zo is.
Het was weer een leuke Rikketik. Om 10 uur tot mijn schrik een lange rij die buiten al begon. Binnengekomen stond een bord, links Gaastra, rechts Rikketik. Je raad het al, de rij was voor een Gaastra sale. Dus rechts erlangs.
Toch vond ik het heel druk. Het was weer flink warm zoals vanouds.
In het eerste half uur al gelijk een hele dikke Invicta gekocht. Ik was altijd al gecharmeerd van die gigadikke klatsers. Er was hier ooit iemand op het forum die altijd van die Invictaās had.
Helemaal fout natuurlijk die dingen van ruim 300 gram en tijdens de koffiemeeting werd er hartelijk om gelachen de draak mee gestoken (bedankt Jaap SuperC ;)) maar dat boeit mij niets! Ik ben er blij mee! :)-D
Ook nog leuk maar dat heb ik hierboven ook al geschreven was de ontmoeting met Robbert van TWCO. Het prototype heb ik in handen gehouden en om de pols gehad (nadat de diversextensie uitgeklapt was) en ik wens hem alle succes voor de toekomst.
Mijn score van vandaag: een rubber bandje (18mm) gekregen van Henrik, een leren band met grote buckle voor de Helson Sharkdiver en een tooltje om kasten mee los te draaien.
Ondanks het bezit van allemaal gereedschap lukt het mij niet om de band van de Invicta los te schroeven. De schroeven zitten heel erg vast, ik moet contraschroeven maar ik krijg ze niet los. Iemand tips? Anders morgen naar een juwelier, dat zie ik altijd als een persoonlijke nederlaagā¦
Lekker druk, ik heb niet veel van mijn gading gezien.
Mijn āhofleverancierā begint door de voorraad heen te raken.
Wel naar de minimeeting, maar veel met een ex-collega gepraat, sorry heren:(
Uiteindelijk toch een oude Zvezda gekocht met een (nog enigszins;)) vergulde zilveren kast, redelijk zeldzaam.
En een Molnija zakhorloge uit 1966 met zwanenhals afregeling.