Rikketik

Hallo,

Komende zondag is er weer Rikketik. Ik sta er ook met mijn FLORIJN horloges en nog een paar andere prive horloges die ik hoop te verkopen :slight_smile:

Welkom bij mijn tafel om de FLORIJN te bekijken, passen (en te ervaren dat de grote wel meevalt als die om de pols zit :wink:

Heb een kaartje bijgevoegd waar ik sta, vlakbij de koffietafel dus.

Wellicht leuk voor anderen die er staan ook aan te geven waar ze staan, zodat de liefhebbers een route kunnen volgen…

Wellicht tot zondag!

Ik sta bijna naast je, C18 en C19 :slight_smile:

Kom wel even langs om de Florijn in levende lijve te bewonderen.

en waar kan ik mij als verre buitenlander , Belg :slight_smile: naartoe begeven ?

Ik kom ook, en zeker ook bij jullie kijken…
Zijn er nog meer mensen die we zondag kunnen verwachten ??

Pieter.

Zeker, ik zal er zijn…
Om twaalf uur weer bij de koffiecorner?

Dick

Ik denk dat ik wel even langs zal wippen.
Het is winter dus de hoogte van de temperatuur in de hal zal nu beter te verdragen dan midden in de zomer. En de mensenluchtjes blijven dan ook minder lang hangen. Hoop ik…

9343gunther Schreef:

en waar kan ik mij als verre buitenlander , Belg
:slight_smile: naartoe begeven ?

Voor Belgische liefhebbers is dat (ook) in Houten Expo, zie www.derikketik.nl
(tu)

Reken daar maar niet op. (:smiley:
Als ik zondag niets te doen heb, dan kom ik wel even langs.

Thehaguedragon Schreef:

En de mensenluchtjes blijven dan ook minder

lang hangen. Hoop ik…

Ik ga zondag de kwart marathon in Egmond aan zee hardlopen. Vrouwlief zelfs de halve, maar dat is dan ook een ervaren marathon loopster…

Ik sta met mijn vader met een hoop vintage spul op E of F 17 als ik het goed zie.

Ik kan helaas niet ivm werk.

Ik sta op F3 en F4. Ik heb weer een flink grote collectie horlogebanden van o.a. Morellato en Hirsch die er voor 2,50 tot 6 euro per stuk uit gaan! Misschien verkoop ik ook nog wat horloges. Naast mij staat Jeroen K. met horloges en onderdelen.

Is er nog een speciaal H.F. entree tarief? :slight_smile:

hendrik

Leuk, ik ben er heel misschien na enen!

HF heeft geen connectie met Rikketik, leden van Rikketik krijgen wel korting.

succes! (tu)

Ik ben er ook :). Ga mn Seamaster Ceramic in het zwart proberen te ruilen tegen een Speedmaster Pro. Al zegt mn gevoel dat ik beter eerst mn Seamaster kan verkopen.

Tafelnummer is F10 zie ik nu , op het hoekje!