Rikketik

Na een rit vanuit Zuid-Limburg om 10 uur aangekomen. Ik had afgesproken met Henrik, hij heeft een horloge van mij gekocht. Vervolgens op m’n gemak een eerste ronde gemaakt. Het leek iets rustiger qua bezoekers als de vorige keer. Wel zo prettig. Onderweg nog even gepraat met Ferrie Schweitzer (aanwezig met veel omega), mijn Tudor is even op vakantie bij Ferrie. Vervolgens langs ‘mister Seiko’. Ik had afgelopen week een skx007 bij Robbie gekocht en ik wilde er nog een zwarte Samurai bij voor de zomer. Ook maar meteen twee yaffle banden meegenomen. Ik heb een mooie dag gehad en ben weer rustig terug gereden naar het zuiden: Ik genietend van U2 op cd en veel mannelijke medeweggebruikers zichtbaar nagenietend van hun bezoekje aan de schoonmoeder! En het bleef nog lang onrustig in menige auto:)

Vr gr Ron

Teun111Kwiebes2 Schreef:

en veel
mannelijke medeweggebruikers zichtbaar nagenietend
van hun bezoekje aan de schoonmoeder! > Vr gr Ron

Grrrrrrrr ! Vandaag was wel een héél ongelukkige dag om een Rikketik te organiseren.

Mja, 't was dan ook de 13de…

:p:p:p

Mijn beste,

De eerste keer naar de ‘Rikketik’ en nu al 21 juli in mijn agenda gezet. Het is een geslaagd bezoek geweest. Doch voor een leek als mij is het niet altijd even makkelijk om een juiste keuze te maken betreffende de aankoop van in dit geval een vintage ‘Omega Geneve’.
Gewikt en gewogen, toch maar niet of toch maar wel, is het wel een juiste prijs of neemt men mij in de maling, loopt het horloge wel of ……… enz., enz. Het zijn de bekende gedachten van iemand die niet zeker is van zijn zaak. Op de valreep de knoop toch maar doorgehakt en tevens een mooie horlogebox en wat lectuur gekocht.

Misschien een aardige suggestie voor de horlogedeskundigen onder ons om jullie gedachten eens te laten gaan omtrent het geven van een eenvoudige cursus ‘Horlogerie’
Ik denk dat hier zeker animo voor zal zijn. Immers als ik lees hoeveel beginnende collectioneurs er zijn dan moet dit een haalbare kaart zijn.
(tu) Ja toch!!

Orologio Signaturis Temporis