Rikketik

En, was er veel nieuws op de rikketik??

Ik heb maar een heel klein stukje gezien, alleen rijen g en h, want daar stonden we. Ik moet zeggen dat ik het een hele leuke ervaring vond. Erg gezellig tussen Rob en Jurgen in.

Omdat dit de eerste keer was dat ik op zo’n manier horloges ging verkopen, ik zelf een chaoot kan zijn en we mijn schoonmoeder te logeren hadden was ik een beetje slecht voorbereid. En toen ik 's ochtends met de auto wilde vertrekken bleek de accu leeg. Nu moet je weten dat die de afgelopen week al twee keer was vervangen! De eerste keer omdat men dacht dat de oude accu niet meer goed was, de tweede keer (eergisteren) omdat men dacht dat de nieuwe dan misschien niet goed was geweest… maar het lag dus blijkbaar niet aan de accu.

Dus ik weg met vertraging, met de andere auto. Maar dat was de auto met kinderstoeltje enz die mijn vrouw 's middags nodig had om haar moeder naar de trein te brengen. Dus ik moest om kwart over 3 weer terug zijn… Dat heb ik overigens niet gehaald maar mijn schoonmoder wel haar trein, daar heb ik voor gezorgd :smiley:

De beurs zelf vond ik erg leuk, leerzaam en een succes, zeker omdat er in de laatste minuten ineens flink werd ingeslagen. En dan te bedenken dat dit de rustigste Rikketik van het jaar was… Ik ga er in september weer staan!

Gezien de spullen die je hebt Henrik, kun je zelf ook wel een tafel vullen. Zelf vond ik het ook gezellig zo met z’n 3-en naast elkaar te staan. Ondanks dat het na 2 uur redelijk uitgestorven was toch nog aardig wat verkocht, helaas niet zoveel verdient… Eens kijken of ik in september weer van de partij kan zijn.

Heel leuk ook om de mensen van het forum te ontmoeten.

Was er ook voor het eerst met mijn zoon, had niet door dat naast Robbie409, Henrik en jurgen stonden anders had ik me graag voorgesteld en een praatje gemaakt. (volgende keer dan maar zou ik zeggen) was verrast door de grote hoeveelheid horloges die er te bezichtigen was. Heb ook een hele mooie IWC met complicaties gezien (met eeurwig durende kalender, prachtig gewoon, koste wel wat). Stond te kijken naar vitrine kastjes waar aan horloges een klein kapitaal bijelkaar lag. Wat me wel opviel was dat de Duitse verkopers in aantal hoog aanwezig waren.De horloges vond ik wel wat aan de prijs, want op de fora en internet zijn de prijzen een stuk scherper.

Heb nog 2 mooie bandjes met vouwsluitingen gekocht voor mijn St Moritz en mijn Hamilton en ook nog een mooie gelakte horlogedoos.

Heb ook nog aan een kraam waar ze taxeren voor koop en verkoop gevraagt wat mijn gd/st Rolex Sub aan waarde had voor de verkoop, er werd verteld dat ik op 2,5 a 3 K moest rekenen, met pal daarop de vraag of ik hem aan hem wilde verkopen8-)

Genesis