Rikketik

Zijn er nog Horlogeforum-bezoekers die as zondag, met hun waar, op de Rikketik staan? Misschien dat zij aan kunnen geven waar ze dan staan. Scheelt weer zoeken in de (ongetwijfeld) enorme drukte :wink:

Tot zondag

Groet,
Marten

ik ga wel kijkenā€¦ :slight_smile:

Ik ga ook even kijkenā€¦
Grt Ger

hoy, wanneer en waar is dit ?
tx

Hallo Belgje,

Voor lokatie, datum etc. zie onderstaand adres.

www.derikketik.nl

JĆ¼rgen, Henrik en ik staan in de kleine zaal: H10 t/m H12

Herkenbaar aan de enige drie Rode Monsters in Nederlandā€¦ :smiley:

Gezellig !!

Iemand enig idee of Vreugd2 er staat?

Ik sta in de grote zaal : K 16-17 , met antieke klokken, delen van klokken en dingen waar ik vanaf wil. Ik kom zeker eens dag zeggen . Beetje nieuwsgierig wie de mensen zijn acher de forum log in namen.

Kan Hendrik niet iets van buttons laten maken of zo ? Dat we elkaar een beetje herkennenā€¦
Om nu direct naar elke knappe jonge vrouw af te lopen met :

"Heee, lekker ding, ken ik jou niet van het Horlogeforum ā€¦? "

Lijkt me vragen om moeilijkheden :slight_smile:

Bas

:slight_smile:
Of erger nog, stel dat je het aan een jonge man vraagt en hij de verkeerde gedachtes krijgtā€¦
Aaaarch !!

Maak je geen zorgen: op de Rikketik zul je weinig knappe jonge dames zien :slight_smile: Verder vind ik het een leuke beurs, koop altijd wat bandjes en tools, maar van de prijs/kwaliteit verhouding van de horloges ben ik tot nu toe niet zo onder de indruk. Genoeg vintage te vinden, de jongere horloges vind ik persoonlijk qua prijs zelden interessant.

Vr gr Ron

Ben er een keer geweest ! En zag in het bos de bomen niet !

hahahah Ik was opzoek naar wat leuks maar uiteindelijk met niks noppes nada weer naar huis gegaan!

Maar genoeg vintage idd.

gr R

Die had ik wel willen bewonderen. Helaas ben ik verhinderdā€¦ :frowning:

Ik ga ook zondag! Mijn eerste keer.
Ben heel benieuwd wat er allemaal te zien is.
En oh ja, niet geheel onbelangrijkā€¦ ik ga ook nog op zoek naar een leuke potentiele aanwinst :slight_smile:

Rechter muisknop op het logo en dan ā€œAfbeelding afdrukkenā€¦ā€ aanklikken. Vervolgens je naam met een dikke stift onder of over het logo en met een veiligheidsspeld op je borst prikkenā€¦ Voila! :smiley:

Jongens, ik ben verhinderd, maar ik wens jullie allemaal veel plezier daar!! (tu)

Ik kan helaas niet, anders was ik wel even kennis komen maken.
Hopelijk de volgende keer beter.

Veel plezier iedereen!!

Groeten, Tom V.

De aanwinst van de rikketik (alleen het bandje):

Is echt een top kwaliteit bandje, heb alleen geen vergulde sluiting maar daar vind ik nog wel iets op.
Daarnaast ook nog 5 steuntjes, die kwam ik tekort.

vandaag naar de rikketik geweest ā€¦ en gelukkig ook wat gevonden :smiley:
wat bandjes en boekjes .
we gingen voor een horloge box voor 3 of 4 horlogeā€™s en een leuke werk klok

dit is het geworden ā€¦ bij Robbie meteen een watchado band gehaaldā€¦

het blijft leuk om alles even uit te proberen ā€¦

met struisā€¦