Rikketik?

Voor alle zekerheid: zondag 27 april weer Rikketik??

klopt als een bus!

Ik ben er deze keer bij, ben heeeel erg benieuwd.

Bedankt voor de info

Ed

Jep,

Ook ik ga er zijn. Ik moet in elk geval een paar nieuwe kistjes kopen. En nog een paar impulsaankopen doen :slight_smile:

Groeten,

Martin

De komende 3 Rikketiks vallen allemaal in door mij geplande vakanties. :sunglasses:
En ik blijf er toch echt niet voor thuis.

Open voor publiek van 10-16 uur
Voorleden Rikketik vanaf 9 uur al.

Ik sta op D12, in de grote hal. Pal tegenover de koffie :wink:

Wel lekkere koffie hebben ze daar, ik kom ook wel een bakkie drinken. Voor de verandering zal ik er ook eens vroeg zijn. Meestal kom ik rond de middag als het tegen de 30 graden binnen is…en veel leuks al is verdwenen.

Ben nog vrij nieuw op het forum maar al wel geregeld gehoord over de Rikkteik beurs. Waar (welke plaats en straat) en wat kost de entree voor bezoekers? En is er ook iets van Omega te bewonderen? Misschien een Planet Ocean? Wellicht vreemde vragen maar heb geen idee hoe groot de beurs is. Werk in de zorg en ook de 27e maar kom misschien als het wat in de buurt is kijken. Zo niet de gangers vast veel plezier ! Met dank en groet, Oscar

Ik zitte twijfelen of ik nu wel of niet een horlogewinder zal kopen op de Rikketik. Weet iemand van jullie hoe dat zit met garantie e.d??

Mijn beste,

Ik heb deze zondag verplichtingen waar ik moeilijk onderuit kan. Dus ik denk dat ik de ‘Rikketik’ een keer zal overslaan.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

o(mega)scar Schreef:

Ben nog vrij nieuw op het forum maar al wel
geregeld gehoord over de Rikkteik beurs. Waar
(welke plaats en straat) en wat kost de entree
voor bezoekers? En is er ook iets van Omega te
bewonderen? Misschien een Planet Ocean? Wellicht
vreemde vragen maar heb geen idee hoe groot de
beurs is. Werk in de zorg en ook de 27e maar kom
misschien als het wat in de buurt is kijken. Zo
niet de gangers vast veel plezier ! Met dank en
groet, Oscar

Mijn beste,

Wie niet waagt, die niet wint.

http://www.derikketik.nl/

Misschien tot ziens. :wink:

Orologio Signaturis Temporis