Rikketik

Zoals altijd sta ik er ook weer met mijn vader om onze overtollige horloges te verkopen maar meestal kom ik met meer thuis dan toen ik van huis weg ging.

1 like

Niet doen joh, moet je nog iemand in gaan huren ook.

Zondagochtend ga ik ook even die kant op om wat NATO’s te scoren… Ik zal dit keer geen sfeerfoto’s plaatsen. :slight_smile:

3 likes

Jawel!

5 likes

Welke kleurstelling icm lugbreedte zoek je @Menrik?

Heb er nog voldoende op voorraad :wink:

Allerlei kleurtjes voor 20mm en 22mm.

1 like

Ik ga ook kijken deze keer.:wink:

Ik dus ook.
Hoe herkennen we elkaar?
Een krant in je knoopsgat?

Volgens mij ben jij de enige vrouw daaro dus … zal niet zo moeilijk te herkennen zijn :slight_smile:

Ik was vorig jaar aangenaam toch verrast door het aantal vrouwen hoor!

1 like

Klopt. Maar hoe herken ik jullie tussen die honderden andere mannen?
Plaats? Tijdstip?

Alleen verrast door het aantal? Of ook verrast over de schoonheid van de vrouwen? :wink:

Voor zover ik kon ruiken, waren ze allemaal schoon.

3 likes

Ik ben er nog nooit geweest, maar ik kan dit niet rijmen met de verhalen over spruitjeslucht. :grinning:

Beide! :blush:

1 like

De vorige keer was ik er met mn vriendin.

1 like

Ik was er met mijn zoontje die toen twee was. Heeft heerlijk in het wagentje liggen snurken

Eerder in dit draadje aangekondigd dat ik deze Rikketik ook weer van plan was te komen. Daarin is inmiddels een flinke kink in de kabel gekomen. Zondag avond j.l. problemen met mijn eigen rikketik! :frowning:
Dus even een paar daagjes het ziekenhuis in! Alles doet 't inmiddels weer en morgen mag ik weer naar huis, (schrijf dit vanuit het hospitaal). en ik zit voorlopig wel vast aan een flink tijdje rust. Maar over een paar maanden is er weer een bijeenkomst dus als mijn Rikketik dan weer helemaal betrouwbaar functioneert, zal ik er dan wel zijn. Voor al diegenen die zondag a.s. wèl gaan: Veel plezier, en dat jullie maar mooie, bijzondere en zeldzame klokjes mogen scoren! Ik lees hier op HF wel wat jullie zoal gevonden hebben. Met veel foto’s graag!

4 likes

Zorg wel dat je er op tijd bent @JurgBoomstra, want de voorraad Patek’s en Calatrava’s is doorgaans redelijk beperkt. :sunglasses:

3 likes