Rikketik

Zo steekt de wereld in elkaar tegenwoordig, vooral geen risico lopen,

Maar van mij wordt nog wel verwacht dat ik nog ff een 13 jaar werk.

Het mooiste is dat mijn teamleiders (zelfde leeftijd als ik) me graag hadden behouden, maar ja ergens opt kantoor wordt er beslist…

Volledig off-topic en nu terug naar het Rikketik gebeuren natuurlijk! :wink:

Wordt onder 1 hoedje gespeeld
Dat heb je hopelijk wel door?

Beterschap kerel!

1 like

Veel beterschap gewenst!

1 like

Veel beterschap!

1 like

Beterschap

1 like

Wablief?

Misschien willen jullie rekening houden met een parkeerplek voor mijn Camper. Hou er 4 naast elkaar vrij.
Bij voorbaat dank.

1 like

Beterschap.

1 like

Oeps, dat is niet de bedoeling van een rikketik. Beterschap gewenst en hou je rustig hoor. Oftewel wind je niet op (toch nog on topic).

2 likes

Beterschap man!

Groeten
Rutger

1 like

Dit is geen topic die ik actief volg, maar beterschap en sterkte toegewenst!:thumbsup:

1 like

Alle HF-leden die naar Rikketik gaan: mooie dag toegewenst! Enne … graag jullie bevindingen delen op het forum.

Even een stomme vraagje aan jullie: als je nu een prachtige klok aan de haak slaat, hoe waarborg je nu dat het niet gestolen is?

Have fun morgen allen die gaan! We zien de sfeerfoto’s wel tegemoet!

1 like

Stopheling.nl is een manier om te checken of serienummerd geregistreerd staan als gestolen.

1 like

Hier ook misschien een stomme vraag… ik ben er nooit geweest maar wil eens gaan kijken of ik het leuk vind. Kun je er ook klokjes krijgen (2e hands) rond de 150,- - 500,- of is het allemaal veel duurder.

Sterkte!

En nu aan de Quartz :wink: , of valt het in die mate nog mee (hoop het wel voor je!)

1 like

In jouw prijsklasse is er voldoende te vinden, maar wel afhankelijk van of jij voor een dergelijk bedrag met een Rolex denkt thuis te komen :wink:

1 like

Kijk deze humor doet me goed! :thumbsup:

@ teubel : Quartz? Nee hoor! Nog geen pacemaker, geen batterijtjes nodig, k kan nog steeds gewoon opgewonden worden. :slight_smile:

Aan allen: ben nu twee dagen weer thuis. Alles gaat goed. Voel me stukken beter. Fijne zondag!

7 likes