Rimowa watch case

Wat mij betreft één van de eerste ECHT geslaagde horloge opbergdozen!

Morgen maar eens informeren voor 3 stuks… Zie hier de link: https://www.rimowa.com/cn/en/new/rimowa-watch-case/50600001.html

Zijn er andere horloge dozen / watch cases, die niet zo pompeus dan wel een “artisan” feel hebben?

Niets ten nadelen van de dingen die ik voorbij heb zien komen, maar voor mij toch vaak net niet, al vind ik de travel cases van Molequin wel top overigens…

EDIT: haha ik had een 0 te weinig in de currency conversion getikt voor de Yen. Het worden er morgen precies 0 in bestelling, wat een achterlijk bedrag… Daar heb ik m’n hele koffer set voor gekocht van Rimowa!

Dan maar wachten totdat iemand een dergelijk design namaakt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Foutje op de website gok ik. Zou 170.000 yen moeten zijn. Wel mooi

1 like

Ik dacht al dat ik gek was. Had het al drie keer nagerekend.

17000 Yen is ongeveer 135 euri, dat vind ik eigenlijk meer dan genoeg voor een doosje waar (maar) 4 horloges in kunnen :frowning:

Ja ik dacht al, ik kwam op 135,- uit! Opende later de link in euro’s en zag dit idiote bedrag staan.

Of de Euro prijs heeft een nulletje te veel… :stuck_out_tongue_winking_eye:

maaaarrrrr…

hij is wel mooi! :smiley:

Anders maar uit Japan bestellen. Btw en invoer neem ik dan voor lief :grin:

Rimowa richt zich tegenwoordig alleen nog op de super rijken. Nadat, Rimowa was overgenomen door LVMH heeft de grote baas Bernard Anault zijn zoon aangesteld als CEO van Rimowa. De eerste actie die werd uitgevoerd was dat alle dealerschappen bij gewone koffer winkels werd gestaakt. In Nederland zit alleen nog een Flagshipstore op de PC en mogen alleen de Bijenkorf en Lagardere op Schiphol de koffers nog verkopen, buiten Rimowa om. Rimowa brengt op dit moment allerlei krankzinnig hoog geprijsde accessoires uit die alleen bij hen zijn te bestellen. De enige dingen die nog enigzins betaalbaar zijn, zijn de koffers.

1 like

Het is de Chinese website en het teken voor een Yuan (RMB) is hetzelfde als de Yen. 16.6k RMB is ongeveer 2100 EUR. Je kan hem dus beter in NL kopen :wink:

Heb je ook meteen een antwoord waarom er (normaliter) veel Chinese toeristen bij de Bijenkorf in de rij staan voor Louis Vuitton tassen: alle (met name luxe) producten die geïmporteerd worden in China hebben een extreme mark-up ter bescherming van hun eigen markt.