Mijn vriendin heeft haar oog laten vallen op een ring horloge, aangezien ik vind dat het ding een beetje kwaliteit moet zijn vroeg ik me af of jullie hier ervaring mee hebben? Zijn er gerenomeerde merken die ook ring horloges in hun assortiment hebben.
Is toch vaak meer een gadget, veel chinese webshops hebben ze, kosten maar een paar euro en de kwaliteit is vaak prima. Als die stuk is koop je een nieuwe. Ben als jaren een groot van die webshops zoals dealextreme.com en focalprice.com.
Ik zoek voor mijn vriendin toch iets van zilver aangezien haar meeste sieraden zilver zijn. Tot nu toe ben ik alleen maar rvs ring horlges gezien Ik ben bang dat het dus zoeken is naar een speld in een hooiberg…
Daar was ik ook al bang voor dat het moeilijk zal zijn…
Reden waarom ze alleen zilver draagt is omdat ze uitslag krijgt van RVS. (het kan ook zijn dat ze doet alsof en wil dat ik alleen zilver voor haar koop, maar zo zag het er laatst niet uit)
Die van Davis had ik inderdaad ook gezien, maar ben bang dat deze na een paar dagen dragen dus gewoon ergens weer in een la komt te liggen omdat het ding gaat jeuken
Vrouwen…