Ik wilde je die eer besparen⦠zeker nu er meer figuren zijn die dezelfde mening hebben, @WatchGeek bijvoorbeeld
Name your time and place sir!
Ik wilde je die eer besparen⦠zeker nu er meer figuren zijn die dezelfde mening hebben, @WatchGeek bijvoorbeeld
Name your time and place sir!
Ik had natuurlijk eerder een filmpje van het geluid van het alarm moeten maken en direct in de openingspost moeten plaatsen⦠ruimte voor verbetering in volgende NA topics . Zal proberen om in de loop van de dag, tussen 2 en 4 ben ik uiteraard aan de buis gekluisterd
, het alarm aan te slingeren en er een fillempie van te schieten
.
Exact dat ja, al moet ik dan nog even uitvogelen of het alarm bij het smallere of bredere deel afgaat, to be continued!
Filmpje inmiddels opgenomen, stelt zeker niet teleur!
Maar hoe post ik hier op HF!?
Linkje naar YouTube?
Ik heb geen YouTube
Voor de drie bovengenoemde geĆÆnteresseerde, alsmede andere ārinkelfansā zie en hoor hier de doeltreffende rinkel van de Bell-Matic:
En ja: hij deed dienst als F1 wekker en gezien het resultaat vandaag wordt dit een vast ritueel
Mooier dan van mijn oude Memovox, de Seiko heeft nog echt een āringā boven het geratel uit.
Nu verwacht ik daar ook een filmpje van Peter !
Helemaal niet slecht hoor!
Hysterisch! Erg gaaf dat het bijna rinkelt in plaats van ratelt. Gaat ook wonderlijk lang door.
Echt een leuke toevoeging voor een horloge. Ook mooi dat deze functie door Seiko niet zo overheersend vormgegeven is maar behoorlijk opgaat in de algehele strakke vormgeving.
Bedankt voor het filmpje! Veel draag- Ʃn luisterplezier!
Voordat ik de opname startte was ie al ruim 3 seconden bezig, dus een dikke 10 seconden is het zeker!
Geen dank maar jij bedankt!
Mooie vintage aanwinst.
Veel draagplezier toegewenst met de NA.
Hier nog op terugkomend: dit klopt helemaal en het alarm gaat af op het eind van het boogje (dus waar hij op zān breedst is). Waarom ze niet gewoon een eenvoudigere aanduiding dan het boogje hebben gemaakt weet ik dan weer niet .
Nou Nou Rickyā¦
Dit noem ik toch ook gaaf verhaal en idem leuk horloge.
Leuke uitleg.
Met de mooie kiekjes erbij.
Ook heel mooi gedaan met die muziek
Chapot
Merci Merci! Blijft een gaaf horloge hoewel ik soms twijfel hem in de verkoop te gooienā¦
Nou goed over na denken hoor.
Dit stuk nostalgie mag niet zomaar in het verdomhoekie belanden hoor.
Dat zou zonde zijn !!
Elke keer weer kijken naar het moois ervan.
Waardeer het bijzondere ervan
Prachtige wijzerplaat en idem conditie