RIP Seikonaut.net

Sommigen van jullie hadden het al opgemerkt, maar de seikonaut.net website is niet meer.

Seikonaut.net was bedoeld als een informatieplek voor seiko vintage horloges. Hiervan is wel veel informatie beschikbaar in de diverse forums, maar helaas goed verstopt in de vele threads. Een index was erg welkom leek me.

Het was erg leuk om de site op te starten. Maar zoals zoveel van dit soort projecten, valt het tegen hoeveel tijd het kost om het goed bij te houden.
En tijd was het grote probleem de afgelopen periode, want ik moest zonodig midden in de crisis een nieuw huis kopen … :wink:

In de tussentijd is het oude seiko forum omgevormd naar het seiko en citizen watch forum.
http://www.thewatchsite.com/
.
En daar is alle informatie te vinden die op de seikonaut website stond, en nog veel veel veel meer, en ook nog eens behoorlijk goed geindexeerd.
Die site kan dus bovenaan in de bookmarks, (direct na horlogeforum.nl)

Dus toen de webhosting service perongeluk mijn site offline haalde heb ik het maar zo gelaten.

Bedankt voor jullie interesse, opmerkingen en bezoeken aan seikonaut.net

En vaarwel Seikonaut.net, Rest in Peace in google’s cache :slight_smile:

Zonde man, maar als alles terug te vinden misschien toch een pleister op de wond.

Toch bedankt voor het goede werk (tu)

M’n maat, met een zoon Naut, heb ik via jouw site geholpen aan een Seiko’naut.

Gr. Roel (tu)

Zeker bedankt en toch goed om te weten dat de informatie elders weer beschikbaar is:)

de NL versie van Jendritzki kun je trouwens niet op het seiko forum terugvinden, maar de links naar scribd werken nog steeds:

(bij scribd is het wat minder makkelijk tegenwoordig om 'm op te slaan, mocht het niet lukken dan PM maar.)