RIP Watchville?

Zojuist opende ik de Watchville app en zag ik de volgende melding:

Uit een interview met Ben Clymer een paar jaar geleden begreep ik dat Hodinkee deze app onderhield en ook volledig betaalde. Met hun commerciëlere koers verbaast het me niet dat ze hiermee stoppen maar jammer is het wel. Ik vond het in ieder geval wel praktisch om alle horlogenieuws op een plek bij elkaar te hebben. Voortaan dus maar zelf de sites afstruinen of natuurlijk gewoon dit mooie forum (nog) iets vaker F5’en.

Goed weekend!

Overigens kan de app vooralsnog gewoon worden gebruikt en zijn er vanochtend nog nieuwe artikelen toegevoegd…

Ja deze was van Hodinkee.

Wij van Hodinkee adviseren Hodinkee. De hele website bestaat uit de promotie van spullen uit hun eigen keuken en zijn al tijden het niveau van liefhebbersblog ontstegen.

Nogal gek dat je dan een app runt, waarbij je doorlinkt naar de directe concurrenten.

Ik lees het vaak voor alle releases dus ergens vind ik het wel jammer. Dan maar de Watchbox app.

3 likes

Kende ik nog niet dus ga ik snel eens bekijken! Met Jack Forster en Tim Mosso hebben ze in ieder geval de mensen om goede content te leveren. En bij Watchbox vind ik de promotie van de eigen business wel transparant en niet storend.

1 like

In de chrono24 app zit dezelfde nieuwsstream als Watchville, zelfs nog iets uitgebreider.

Ik kan het ook niet vinden. Jammer was een leuke functie en ook uitgebreid.

1 like

Rechts boven op de klok drukken voor de GMT tijd en datum afstellen in de Hodinkee app. :+1:

Nieuw is de 5 seconden ping voor elk volle minuut. :+1:

2 likes

Niet meer in de Watchville app, wel in de Hodinkee app

1 like

Als je de Hodinkee app opent rechts boven zie picture.

1 like

You’re welcome. Graag gedaan. :+1:

1 like

Nee, dat hebben ze dus verwijderd. Jammer. :unamused:

Bedankt voor de Chrono24 nieuws feed tip @erbikker :+1:
Tevens ook de Watchbox app geïnstalleerd. Kijken hoe dat bevalt.

Om mijn horloge gelijk te zetten maak ik ook wel gebruik van de website: time.is

Jammer, ik keek veel op Watchville en daarnaast SJX (die stond niet in hun feed) en HF natuurlijk… Hodinkee zelf is natuurlijk nog maar een schim van wat het was.

1 like

All Watch News is een prima alternatieve app :ok_hand:

5 likes

Goeie tip. Op die app moet je niet verplicht registreren, op Watchbox blijkbaar wel.

Deze is nog uitgebreider, zie hun menu links met bijvoorbeeld reviews.

1 like

Ja precies, die is eigenlijk mooier en cleaner dan Watchville.

https://allwatchnews.com/

De website werkt perfect en de app nog beter. Ik ben Watchville alweer vergeten zelfs :smile:

1 like

Watchville zit nu “vast”, voorheen kon je nog op de artikelen klikken maar nu niet meer :disappointed:

1 like

Er zijn inmiddels veel mooiere apps dan Watchville, no problemo dus.

1 like