Risico waard of laten lopen?

Deze week was ik op chrono een beetje aan het rond kijken toen ik het volgende horloge tegen kwam.

https://www.chrono24.com/nl/tudor/submariner--id7357803.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

Erg leuke prijs was mijn eerst gedachten. Toen de tekst gelezen. Die naar mijn menig wel oprecht is maar dus wel voor twijfels zorgt. Wat denken jullie. Is het de gok waart of gewoon laten lopen?

Ik denk niet dat het het waard is, hij staat namelijk op verkocht.

5 likes

nou dat maakt de keuze dan weer een stuk makkelijker!

1 like

Wat stond er precies?

Ja, je hebt ons wel nieuwsgierig nu…

Hij kan er wel doodleuk inzetten dat hij niet akkoord is met de return policy, maar volgens mij staat er bij Chrono24 een beleid dat je het horloge mag retourneren als je er niet tevreden over bent.

1 like

Ligt dat niet anders wanneer het een private seller betreft?

1 like

Ik wou antwoorden: “Dat zou me sterk verbazen” en dan lees ik het volgende:

"U kunt altijd gebruik maken van de Chrono24-kopersbescherming als u een horloge bij een handelaar op Chrono24 heeft besteld. De bestelling moet hierbij formeel via het systeem van Chrono24 worden afgehandeld. Aankopen die rechtstreeks met de handelaar (bijv. per telefoon, e-mail, messenger of persoonlijk) worden overeengekomen, zijn uitgesloten van kopersbescherming.

Houd er alstublieft rekening mee dat aankopen bij een particulier niet onder de Chrono24-kopersbescherming vallen."

Weer iets bijgeleerd vandaag :slight_smile: Al blijf ik het vreemd vinden dat dit onderscheid gemaakt wordt.

1 like

Wat was de vraagprijs?

Geen idee, ik klikte gewoon op de link, de tekst stond er nog bij dus ik dacht ik help de TS even

De prijs was 570 euro… vandaar dat ik even aan het twijfelen was om de gok te nemen. Maar helaas te laat…

To good to be true.

1 like

EUR 570? Dat lijkt me al een teken :grin:

Mijn gevoel zegt me dat als de verkoper zélf geen sterke twijfels over de authenticiteit zou hebben gehad, hij wel geld en moeite zou hebben gestoken in het laten checken daarvan (in plaats van hem voor $599 aan te bieden).

1 like