Rivkinfamily

al surfend naar klokjes kwam ik deze tegen. Wat moet “welstellend” toch geweldig zijn.
Alhoewel, het zou lang duren voor ik koos welke er om de pols zou gaan.
ongelofelijk wat die man bezit, de exclusiefste pennen, audio,fantastische auto’ en uiteindelijk een niet te versmaden collectie uurwerken waarnaar ik toch een tijdje heb staan kwijlen.
het begint trouwens “vrij” gewoon -)
Maar ja als je in amerika woont en een emmy award wint dan zal je financieêl ook wel geen zorgen hebben zeker.
Hier de link en neem de tijd.
trouwens mevrouw kent er ook wat van.
http://rivkinfamily.com/watches.html

Wow dat waren er heel veel. Eén die er qua lelijkheid uitsprong was toch wel de Graham. Voordeel bij dat horloge is wel dat je bij een defecte kroon ook de loodgieter kan bellen. :smiley:

Echt een mega collectie. Vooral die Ulysse Nardins blijf ik mooi vinden.

Er zitten er wel heel veel bij die ik echt niet mooi vind. Als je dan toch zoveel geld uitgeeft aan horloges kies dan beter. …die Corum’s zijn toch niet om aan te zien…

Smaak heeft hij wel :sunglasses:

Leuke klappertjespistolen ook :S.

Wat bezielt iemand om zijn hele hebben en houden op internet te zetten?

Moet wel zeggen dat die stereo mooi één geheel vormt met z’n woonkamer. Valt nauwelijks op (:D.

Niels1974 Schreef:

Wat bezielt iemand om zijn hele hebben en houden
op internet te zetten?

Dat vroeg ik me nou ook af. Veel verhaal zit er niet bij, het zijn alleen maar spullen.

Jeetje, wat een brede verzameling zeg! Ben zelf niet zo weg van die Corum horloges, maar ieder z’n ding. En met zijn zak centen kan ie er zeker mee varieren. Dan valt zo een Corum wel te vergeven. :stuck_out_tongue:

Sneu hoor, hij heeft niet eens een 5je

en het grappige is (zeg ik als armzalige loser) dat hij steeds spreekt van Mont Blank. Zelf ik weet, dank zij Akkerman in de Haagse Passage, dat deze pennen MONT BLANC heten. En trouwens vind ik de Omega’s en de Sinn’s en de IWC’s en met name de JLC’s wél mooi maar de rest is niet echt mijn kopje thee. Wat doet die man voor zijn werk? Geen krantenwijk denk ik. Zou niet met 'm willen ruilen. Die stereo’s zijn wel errug grappig hoor. Soort MTV cribs. Kan wel genieten van dat soort exibitionisme. Ik heb trouwens alleen maar Seiko’s en een Rotel stereo, Tannoy speakers en…(tromgeroffel)…een Kia Carens!! En nog best wel gelukkig ook. (JLC…de na de 10e misschien?)

calvinistische groeten en een prettig weekend met al uw aardse genoegens, heimelijke wensen, verborgen dromen en klein geluk.

Ragg Schreef:

Sneu hoor, hij heeft niet eens een 5je

Maar wel een !!Invicta!! X(

Wat ik me afvraag:: is die man nou gelukkig?

Met al die wapens, horloges, audio, enz.

Komt uit een arm land, “ondekt” Amerika, krijgt uiteindelijk een Emmy…

Ik ben blij met mijn Oris, Rotary en Meistersinger horloges.

LeoZ Schreef:

Wat ik me afvraag:: is die man nou gelukkig?

Met al die wapens, horloges, audio, enz.

Komt uit een arm land, “ondekt” Amerika, krijgt
uiteindelijk een Emmy…

Ik ben blij met mijn Oris, Rotary en Meistersinger
horloges.

Waarom zou hij niet gelukkig zijn? Beter ongelukkig met geld dan zonder…

en zo zie je maar weer dat goede smaak niet te koop is…zitten maar een 5 tal horloges bij die ik zelf zou willen aan doen, en om zo met mijn hele hebben en houden uit te pakken op het internet…smakeloos…