RJS Watches (TD)

Deze aanbieder bied een horloge aan op marktplaats waarin ik zeer geinteresseerd ben ik doe een bod wat aan de lage er is namelijk nog niet geboden. Dit bod wordt verwijdert en ik doe een hoger bod. Hierop komt een mail met: 1600 is ie voor jou.
Zonder naam of wat dan ook. Tja kan gebeuren maar sterkt het vetrouwen niet. Ik stuur netjes een mail terug met wat vragen over de staat van het horloge en of het bandje orgineel breitling is (staat namelijk maar 1 foto bij de aanbieding). Krijg als reactie: Wat denk je zelf? Ik heb een kantoor in het diamantcentrum. De ractie wat denk je zelf vind ik toch wel wat denigrerend maar denk laat ik hem maar eens gaan bellen. Hier wordt nogal nors op mij gereageerd en wordt mij direct te kennen gegeven dat hij het horloge niet aan mij wil verkopen. Ik besluit het gesprek met de mededeling dat ik mijn ervaring ga delen op horloge fora, dus bij deze:

Ik vind dit een rare manier van omgaan met (potentiele) klanten en raad deze handelaar dus ook bij deze af. In dit geval betaal ik liever wat meer en ga naar een ander

Aanvulling op mijn vorige verhaal. Ik heb inmiddels een zeer nette en volledige mail gehad van RJS Watches (Rob). Hierin excuses voor de niet soepele en niet professionele communicatie met de uitleg dat hij de mails deed vanuit de auto. Ecuses is aanvaard en mocht ik overgaan tot aankoop van het horloge (wel precies het type wat ik zoek namelijk) zal ik hier voor de volledigheid ook melden hoe dat verlopen is.

Typische Marktplaats reacties, zie ik ook vaak gebeuren. RJS Watches, ken ze niet, maar de naam klinkt “professioneel”. Misschien kan een “cursusje klantcontact” geen kwaad.

damage control… we horen het wel! :slight_smile:

Tsja, een advertentie met slechts één foto zonder uitgebreide omschrijving is natuurlijk al geen goed begin en zo te lezen wass er weinig progressie sindsdien.
Verwacht in ieder geval geen productkennis van de handelaar. Het gaat hem puur om de handel zo te merken en verder zul je niets van hem wijzer worden. Alle kennis over de Breiling zul je zelf moeten hebben.

frenk Schreef:

damage control… we horen het wel! :slight_smile:

Lijkt het wel op. Wist hij van deze post?

Ik weet niet of hij het gelezen heeft maar heb aangegeven dat ik dit zou doen. Moet zeggen dat de communicatie nu prima verloopt en gun hem zeker het voordeel van de twijvel. Waarschijnlijk word het horloge as dinsdag aangeschaft

Vraag me niet meer waar, maar ik kan me herinneren toch wel goede ervaringen over hem gelezen te hebben.

edit: Gevonden, wisselende reacties: http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=17571&page=1

Klopt die had ik ook al gelezen. Alleen is dat topic ontaard in een discussie overgrijze handelaren

Ik heb het horloge aangeschaft en ben er zeer blij mee. Rob heeft mijn vriendin goed ontvangen en de situatie nog eens uitgelegd. Tot nu toe tevreden en vind het wel zo netjes omdat dan ook te vermelden. Ik moet nog een taxatierappport ontvangen.