RKN

Rik had een horloge te koop in het blauw en heb gevraagd of ik de bracelet zonder horloge kon overnemen .
@RKN had er geen probleem mee dus de deal was snel gemaakt . De bracelet werd de volgende dag goed verpakt aangetekend verstuurd .
Bedankt voor het meedenken , vlotte communicatie en afhandeling .
Bert

1 like

Bracelet overgenomen van @RKN.
Hele vlotte deal kunnen maken en volgende dag perfect verpakt op de mat gevallen.
Dikke aanrader en bedankt :muscle:t3:!

1 like

Onlangs een horloge overgenomen van Rik.
Alles super; communicatie, de prijs en het pakket was tip top verpakt.

Aanrader :+1:

Een nieuw Watchgecko bandje overgenomen van Rik. Goed verpakt en snel geleverd, prima!
Aanbevolen :white_check_mark:

Rik bood een horloge te koop aan die ik al een tijdje zocht, en ook nog in sublieme staat. Daar is goed voor gezorgd afgelopen twee jaar. Het contact verliep vlot en goed. Verzending top en bom-proof verpakt. Bedankt Rik!

Rik had een horloge te koop staan die al een tijdje op mn lijst stond. De deal was snel gemaakt en het horloge was in perfecte staat en de zending was prima verpakt. Aanrader ! Bedankt Rik :+1:t2:

Rik had een Midnight Fog GM2100 te koop staan. Rond de vraagprijs al snel contact gehad maar ivm andere uitgaven toch even gewacht. Uiteindelijk een maandje erna de koop door kunnen zetten. Vriendelijk, snelle verzending, zorgvuldige verpakking, bijzonder fijn. Horloge was in super staat. Dankbaar, vijf sterren wat mij betreft