Rkonings

Gisteren is Ronald zijn Seiko Field Monster komen ophalen.
Prettige kennismaking IRL en aangename transactie :thumbsup:
Kan Ronald enkel maar van harte aanbevelen.

Bedankt en veel draagplezier !!!

1 like

Vanmiddag een horlogedoos / watchwinder gekocht van @rkonings - alles vlot verlopen!

Vandaag de Oris Great Barrier Reef limited edition II overgenomen van Ronald! Aardige kerel en alles was keurig in orde! Prima ervaring!

1 like

Gisteren de Certina DS Action van Ronald overgenomen. Erg blij.
Communicatie goed, en snelle overdracht!

Vandaag heeft Ronald mijn Longines Saint Imier overgenomen. Leuke ongecompliceerde deal gemaakt met deze bijzonder aardige kerel.

Prima ervaring dus!

1 like

Ingelijks Pim!
Dank!

1 like

De Longines Saint Imier Chronograph Column Wheel overgenomen van Ronald @rkonings. Wilde toch weer eens een sportieve ‘dresser’ proberen, wie weet, misschien beklijft deze wel…

Uitstekende communicatie, leuke overdracht en een hele fraaie en kwalitatieve Longines met mooie timegrapher waardes nu om de pols.

Kan bij deze Ronald (thanks!) van harte aanbevelen!

1 like

Dank je Cees.
Zelfde geldt voor jou natuurlijk.

vandaag mijn Oris verkocht aan Ronald. Goede deal met duidelijke communicatie en een goede overdracht. Aardige kerel, en zeker aan te raden.

1 like

De Meccaniche Veneziane GMT woont nu bij @rkonings oka Ronald :wink: snelle,deal, snelle betaling, prettige pb wisseling, kortom: Aanbevolen door Topklokkers :+1::joy:

1 like

Vandaag kwam @rkonings een horloge bij me ophalen. Onder het genot van koffie de deal rondgemaakt. Vlotte communicatie komt zijn afspraken na. Zo is een horloge overdragen een pretje!

1 like

Leuke deal gemaakt met Ronald, een dikke aanrader wat mij betreft :ok_hand: