Rlc

Stalen Seiko Turtle band voor de SRPC91K1 overgenomen van Ralph @RLC, vlotte communicatie, vriendelijk contact en de band is geheel naar wens. :smile: :+1:

2 likes

Seiko SARB033 overgemen van Ralph @RLC. Horloge is snel verstuurd en de toestand waszoals beschreven. Communicatie verliep snel en vriendelijk, all good.:+1:

1 like

G shock overgenomen van @RLC. Prima communicatie, persoonlijk opgehaald in Grunn, niks te klagen! :+1:

1 like

Prachtige Visodate overgenomen van Ralph. Ziet er heel gaaf uit, hij heeft hem zsm verstuurd en goed ingepakt. Aanrader dus!
Thanks Ralph :+1:t2:

1 like

ZGAN Strapcode Jubilee band overgenomen van @RLC , gewoon makkelijk zonder moeilijkheid :ok_hand:

1 like

SKX007 mogen overnemen van Ralph / @RLC

Top verkoper. Snelle verzenden, netjes verpakt, en het horloge was in de staat zoals aangegeven.
Tot de volgende :+1:

1 like

Crafter Blue band overgenomen, was de volgende dag, netjes verpakt, in huis. Top service.

1 like

Het lukt mij eindelijk een recensie te plaatsen. Van @RLC een SARB017 overgenomen. Snelle afhandeling en geen woord teveel gezegd over de staat van het horloge in de advertentie.

1 like

Ook hier een goede ervaring met Ralph. Twee mooie horloges ingeruild op eentje van mij. Graag tot een volgende keer.

1 like

Seiko jubilee gekocht, als omschreven in nieuwstaat. Snel ontvangen, goed verpakt. Bedankt!

1 like

Al geruime tijd geleden een superfraaie Seiko gekocht van RLC. Strakke,prijs voor een Brandnieuw horloge. Nu mijn TL niveau een beetje op orde is :joy: kan ik hier eindelijk melding van maken :+1:Aanbevolen door topklokkers!

2 likes

Afgelopen week @RLC op bezoek gehad bij een live-aankoop. Ik had me natuurlijk voorbereid op een poll aan de tafel en een microscope om de dial te inspecteren, maar dat is allemaal achterwege gebleven. Aardige kerel die gewoon weet wat hij wil (uiteindelijk).
Prima zaken doen hoor :ok_hand:

2 likes

Onlangs mijn Rolex Explorer 1 verkocht aan Ralph. Goede communicatie en fijne face2face deal kunnen maken. Zeker een aanrader!

1 like

Een Seiko rubberen band van @RLC overgenomen. Snelle reactie, soepel betaald via Tikkie, duidelijke communicatie, pakketje lekker snel binnen.

Topper dus :+1:

1 like

Vandaag een Rolex overgenomen van @rlc. Nette communicatie en een prima vent. Met een bakkie koffie de overdracht gedaan, waarbij Ralph genegen was mij halverwege tegemoet te komen rijden. Ralph is verders zo zuinig op zijn horloges zoals hij over komt op het forum, waardoor de staat van zijn horloges veelal als mint blijven. Ideaal voor een koper!

Ralph, graag tot de volgende keer :+1:

2 likes

Ralph. @RLC had wat leuke gadgets te koop.
Nu ben ik geen gadget man maar de Breitling powerbank vond ik echt cool.

Pb gestuurd waarop ik snel en vriendelijk reactie op terug kreeg.
Mijn verzoek om via WhatsApp en tikkie de boel af te handelen was geen probleem. Vind ik fijner werken, snel en direct.

Ik heb debbetaling direct voldaan en dezelfde dag ging mijn gekochte gadget op de post.

Nog wat leuke horloge gerelateerde appjes over en weer gedaan en vandaag de powerbank ontvangen.

Super leuk en vooral net dingetje.

@RLC is een prettige en betrouwbare partner om wat van te kopen.

Aanrader.

1 like

Ik heb @RLC zijn geliefde Seiko SBDX001 Marinemarster overgenomen. Stond altijd al op mijn lijstje. Toen die van Ralph in de verkoop ging was is direct geinteresseerd vanwege zijn reputatie zeer zuinig op zijn spulletjes te zijn. Nou ik kan jullie verzekeren, mint is ook echt mint bij Ralph! :ok_hand: Compleet zoals besproken. Vanwege vaktanties over en weer heeft het even geduurd maar deze week de klap erop gegeven. Naar ieders tevredenheid! Ralph is een echte liefhebber en het is goed zaken doen met hem. Aanrader! Ralph bedankt!

Hopelijk krijgt hij nu enorm spijt van deze verkoop want het is een gaaf ding zeg, hahaha :joy::sunglasses:

2 likes

Zojuist de Pelagos overgedragen aan @RLC. Fijne vent, snel mee te schakelen ook. Heel veel plezier ermee Ralph! Aanrader :sunglasses:

1 like

Tudor Travel Pouch verkocht aan @RLC Prettige en vlotte communicatie en afhandeling. Het geld was goed verpakt en de staat zoals beloofd. (Gewoon direct op de bank natuurlijk :wink: )Zeker een aanrader! :sunglasses::+1:

2 likes

Horloge koffer verkocht aan Ralph @RLC
Prima communicatie en snelle afhandeling.
Een aanrader om zaken mee te doenโ€‹:+1::+1:

1 like